116
Unde văd giganții băuturilor oportunități în următorii ani - și în ce investesc ei în timp ce își planifică creșterea viitoare? Iată o analiză publicată de BeverageDaily.
Creștere a investițiilor
În ultimele săptămâni s-a înregistrat o creștere a investițiilor, giganții băuturilor privind oportunități pentru viitor: crearea de capabilități și capacități pentru anii următori.
De la liniile de producție și modernizările de producție până la laboratoarele de cercetare și dezvoltare care vor defini produsele viitoare, iată câteva dintre investițiile pe care le fac companiile de băuturi.
Heineken prepară viitorul berii cu o nouă unitate de cercetare și dezvoltare
Heineken a deschis o nouă unitate globală de cercetare și dezvoltare în valoare de 45 de milioane de euro în Olanda.
Centrul global de cercetare și dezvoltare de 8.800 m² din Zoeterwoude este situat lângă fabrica de bere a companiei, care este cea mai mare din Europa.
Cercetarea se va concentra pe îmbunătățirea tehnicilor de fabricare a berii și pe dezvoltarea de noi beri și alte băuturi care să răspundă tendințelor consumatorilor, precum și pe analizarea îmbunătățirilor în știința producției sustenabile de bere și a fermentării.
De asemenea, este amplasat strategic în apropierea Universității de Tehnologie Delft: conectează cercetarea academică, expertiza în fabricarea berii și nevoile pieței globale și promovează colaborarea interdisciplinară între echipele internaționale de cercetare și dezvoltare ale Heineken, universități și furnizori.
Centrul Dr. H.P. Heineken este numit după Dr. Henry Pierre Heineken (1886–1971), doctor în chimie și berar din a doua generație, care a devenit primul succesor al fondatorului Heineken, Gerard Adriaan Heineken, și al soției sale, Mary Tindal, în 1914. Centrul a fost deschis luna aceasta de Majestatea Sa Regele Willem-Alexander.
Danone își mărește capacitatea de producție a cafelei și frișcă
Danone a deschis o linie de producție de 65 de milioane de dolari în Jacksonville, Florida, pentru a sprijini creșterea portofoliului său de cafea și frișcă.
Această extindere a unității de 11.025 de metri pătrați, care funcționează din 1948, susține creșterea continuă a portofoliului de cafea și produse de frișcă Danone, inclusiv mărci precum produsele de frișcă International Delight și STōK Cold Brew Coffee.
Unitatea va utiliza, de asemenea, un proces unic de turnare a sticlelor pentru a crește capacitatea de producție și a oferi beneficii de eficiență și sustenabilitate: rezultând o reducere cu 30% a pierderilor de sticle.
Danone investește, de asemenea, într-un nou centru regional de distribuție în zona Jacksonville: ajutând compania să livreze produse la un nivel maxim de prospețime în sud-estul SUA. Se așteaptă ca cele două locații să adauge aproape 200 de locuri de muncă directe și indirecte.
Tetra Pak apelează la tehnologia de fermentare pentru viitorul alimentelor
Tetra Pak și-a deschis noul Centru de Dezvoltare a Tehnologiei Alimentare în Karlshamn, Suedia.
Unitatea va ajuta producătorii de biomasă și produse alimentare derivate din fermentație de precizie să dezvolte procese tehnice, să își definească nevoile de echipamente eficiente și să creeze strategii de investiții cu risc minim.
Indiferent dacă se utilizează fermentația pentru a crea ingrediente funcționale sau se formulează pentru o utilizare finală directă, cum ar fi produse de înlocuire a cărnii și peștelui, noua unitate va ajuta la depășirea provocărilor legate de extindere și atingerea profitabilității.
Cu sprijin personalizat din partea experților, noua configurație va ajuta producătorii să își transforme Noile Alimente de la prototip la producția la scară comercială și este acolo pentru a ajuta companiile de toate formele și dimensiunile: de la start-up-uri și scale-up-uri până la companii consacrate de alimente și băuturi.
Tehnologii din biotehnologie și alimente, tehnicienii de laborator și exporturile de soluții de linie sunt acolo pentru a colabora cu producătorii de alimente pentru a proiecta, derula și analiza studii personalizate în funcție de caracteristicile tulpinilor de microorganisme și de rezultatele dorite ale producției.
Producătorii de alimente pot colabora, de asemenea, cu alte unități de dezvoltare a produselor Tetra Pak din Lund privind proprietățile și funcționalitățile alimentelor, testând diferite formulări de produse finale și dezvoltând identitatea mărcii sau a produsului pentru a crea o strategie eficientă de lansare pe piață.
Consolidarea capacității pentru cererea internațională de whisky scoțian
International Beverage, filiala internațională a Thai Beverage Public Limited Company, și-a extins sediul central din Airdrie, Scoția, cu șase noi depozite vamale.
Reprezentând o investiție de 7 milioane de lire sterline, noile depozite fac parte dintr-un proces de modernizare a capacităților de depozitare și logistică în întreaga afacere.
Noua unitate poate găzdui 60.000 de butoaie, ducând capacitatea de depozitare a amplasamentului la aproximativ 700.000 de butoaie în total. De asemenea, oferă spațiu suplimentar de maturare mult necesar pentru băuturile spirtoase provenite de la cele cinci distilerii scoțiene ale companiei.
Investiția susține planurile de creștere globală pe termen lung ale companiei pentru portofoliul său de băuturi spirtoase premium, care include whisky-uri single malt Old Pulteney, Speyburn, Balblair și anCnoc, whisky scoțian amestecat Hankey Bannister, gin Caorunn și rom Phraya.
Cererea de sticle ușoare din sticlă
Producătorul european de ambalaje din sticlă Vetropack Group își îmbunătățește amplasamentul din Pöchlarn, Austria, și instalează o mașină de mari dimensiuni pentru sticle ușoare din sticlă.
Sticlele din sticlă călită termic, produse folosind o metodă dezvoltată de Vetropack, sunt din ce în ce mai adoptate ca o opțiune sustenabilă și reutilizabilă, spune compania. Sticlele sunt cu până la 30% mai ușoare decât sticlele reutilizabile tradiționale.
Sticlele sunt produse în prezent exclusiv în Pöchlarn, deși compania are în vedere potențialul de extindere la alte unități de producție în viitor. (Foto: Freepik)