TehnologiiRepere

126

Achizitie echipament de irigare

autor

MeetMilk.ro

distribuie

I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT E DE CONTACT:STATIUNEA DE CERCETARE-DEZVOLTARE AGRICOLA SIMNIC-CRAIOVAAdresa postala: CRAIOVA, SOSEAUA BALCESTI NR. 54 , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200721 , Romania , Punct e de contact: CONSTANTIN GAVAN , Tel. +40 251417534 , Email: [email protected] , Fax: +40 251417534 , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roADRESA DE LA CARE SE POT OBTINE INFORMATII SUPLIMENTARE:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCAIETUL DE SARCINI SI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE INCLUSIV DOCUMENTELE PENTRU DIALOGUL COMPETITIV SI SISTEMUL DE ACHIZITIE DINAMIC POT FI OBTINUTE LA:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOFERTELE SAU SOLICITARILE DE PARTICIPARE TREBUIE TRANSMISE LA:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA ACTIVITATILE PRINCIPALE institutie publicaActivitate activitati Altele: cercetare-dezvoltare agricolaAUTORITATEA CONTRACTANTA ACTIONEAZA IN NUMELE ALTOR AUTORITATI CONTRACTANTENuSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractantaContract de achizitie in leasing echipament de irigat ti pivotII.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilorFurnizareLeasingLocul principal de livrare: Sediul unitatii, Craiova, Sos.Balcesti, Nr.54, jud.DoljCodul NUTS: RO411 - DoljII.1.3 Anuntul implicaUn contract de achizitii publiceII.1.4 Informatii privind acordul-cadruII.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorAchizitionarea unui echipament de irigat tip pivotII.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 43323000-3 - Echipament de irigare Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publiceNuII.1.8 Impartire in loturiNuII.1.9 Vor fi acceptate varianteNuII.2 CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRUII.2.1 Cantitatea totala sau domeniul1 bucataValoarea estimata fara TVA: 540,000 RONII.2.2 OptiuniNuII.3 DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE60 luni incepand de la data atribuirii contractului SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICEIII.1 CONDITII REFERITOARE LA CONTRACTIII.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitateGarantia de participare= 5400 lei;echivalenta leu-euro sau echivalenta leu/alta valuta se face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 60 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata:a prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. b OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. c Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante. Cont RO67TREZ2915005XXX008893 Trezoreria Craiova jud Dolj.Pentru ofertantii I.M.M -uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare.Ofertantul pierde garantia de participare daca:a isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei.c ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa;d contestatarul reenunta la contestatie.Cuantumul ce va fi retinut conform art. 278 indice 1/OUG34/2006 este de 4320 lei.III.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevanteFonduri propriiIII.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractulAsociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIII.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii specialeNuIII.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Prezentare Formular 5 Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Prezentare Formular 6 Cerinta nr. 3 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii .Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Conform notificare 149/2013 din SEAP, din formulare trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr. 4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura Prezentare Formular 7 Cerinta nr.5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Prezentare Formular 12 Cerinta nr.6 Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 Prezentare Formular 13 ; Declara?ie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin func?ii de conducere in cadrul autorita?ii contractante, si anume: Constantin Gavan - Director Claudia Patru - Director Economic; Gabriela Paunescu-Secretar Stiintific Armaselu Madalina-Jurist Maciuca Elena- Presedinte Comisie Bora Contantin-membru comisie Paunescu Gabriel- membru comisie Gavanescu Alexandru-membru comisie Cerinta nr. 1 -pentru Persoane juridice/fizice romane Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala organizate in subordinea Oficiului National al Registrului Comertului si care functioneaza pe langa fiecare Tribunal Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala Cerinta nr. 2- Persoane juridice /fizice straine Prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Cerinta nr. 3 dupa caz Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform prevederilor Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateFisa de informatii generale Cerinta nr. 1 Cifra de afaceri care vizeaza activitatea globala din ultimii 3 ani. Cerinta nr.2 Prezentare bilant contabil la 31.12.2012Nivel uri specific e minim e necesar e Modalitatea de indeplinire Prezentare Formular 8 Prezentare bilant contabil vizat si semnat de organele competente in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.III.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1 Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor. Se va face dovada faptului ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare in valoare de cel putin 540 000 lei sau echivalentul sumei in euro.Mentionam ca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Ofertantul va prezenta pentru experienta similara certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de care clientul beneficiar.Aceste documente trebuie sa prezinte informatii ca: beneficiar, contitate, valoare, perioada de furnizare. Prezentare documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantului de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.Nivel uri specific e minim e necesar e Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Prezentare Formularul 9. Copie cu mentiunea conform cu originalul dupa certificate sau echivalentIII.2.4 Contracte rezervateNuIII.3 CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICIIIII.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesiiNuIII.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respectiveNuSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 TIPUL PROCEDURIIIV.1.1 Tipul proceduriiLicitatie deschisaIV.2 CRITERII DE ATRIBUIREIV.2.1 Criterii de atribuirePretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza o licitatie electronicaNuIV.3 INFORMATII ADMINISTRATIVEIV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contractNuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.02.2014 11:00Documente de plata: NUIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare14.02.2014 00:00IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareRomanaIV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData: 14.02.2014 13:00Locul: Sediul unitatii: Craiova, Sos. Balcesti, nr. 54, Jud. DoljPersoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: daComisia de Achizitii publice a unitatii si reprezerntantii firmelro ofertanteSECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 CONTRACTUL ESTE PERIODICNuVI.2 CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARENuTip de finantare: Alte fonduriVI.3 ALTE INFORMATIIVI.4 CAI DE ATACVI.4.1 Organism competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: [email protected] , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet URL : http://www.cnsc.roOrganism competent pentru procedurile de mediereVI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atacPrecizam ca termenele de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG nr.34/2006VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacCompartimentul juridic SCDA SIMNIC CRAIOVAAdresa postala: Sos. Balcesti, Nr.54 , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200721 , Romania , Tel. +40 251417534 , Email: [email protected] , Fax: +40 251417534

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2