TehnologiiRepere

144

Achizitie legume

autor

MeetMilk.ro

distribuie

SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT E DE CONTACT:Penitenciarul Bucuresti RahovaAdresa postala: Soseaua Alexandria nr. 154 sector 5 Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 051527 , Romania , Punct e de contact: Paul Danciu , Tel. +40 214200810 , Email: [email protected] , Fax: +40 214203173 , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roADRESA DE LA CARE SE POT OBTINE INFORMATII SUPLIMENTARE:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCAIETUL DE SARCINI SI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE INCLUSIV DOCUMENTELE PENTRU DIALOGUL COMPETITIV SI SISTEMUL DE ACHIZITIE DINAMIC POT FI OBTINUTE LA:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOFERTELE SAU SOLICITARILE DE PARTICIPARE TREBUIE TRANSMISE LA:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA ACTIVITATILE PRINCIPALE Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestoraActivitate activitati - Ordine si siguranta publicaAUTORITATEA CONTRACTANTA ACTIONEAZA IN NUMELE ALTOR AUTORITATI CONTRACTANTENuSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractantaAcord-cadru de furnizare produse, alimente: cartofi, fasole boabe, branza telemea de vaca, conserve in apaII.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilorFurnizareCumparareLocul principal de livrare: Penitenciarul Bucuresti Rahova, sos Alexandriei, nr. 154, sector 5, BucurestiCodul NUTS: RO321 - BucurestiII.1.3 Anuntul implicaIncheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii privind acordul-cadruContractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: NuAcord-cadru cu un singur agent economicDurata acordului-cadru: 5 luniValoarea estimata fara TVA: 558,095 RONFrecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia 2 doua contracte subsecvente din februarie 2014 pana in data de 30.06.2014. contract subsecvent nr 1 din februarie 2014 pana in 31.03.2014 si contract subsecvent nr. 2 din 01.04.2014 pana la 30.06.2014 .II.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorAcor-cadru cu un singur operator economic pentru 5 luni in vederea achzitiei urmatoarelor loturi de produse alimentare: Nr. crt Denumire articol/lot UM Cantitate minima Cantitate maxima 1 lot 1 - Cartofi toamna Kg 138.000 166.520 2 lot 2 - Fasole boabe Kg 17.145 20.688 3 lot 3 - Branza telemea de vaca Kg 1.200 10.826 4 lot 4-Conserve in apa-ghiveci de legume Kg 5.000 6.385 5 lot 5 - Conserve in apa, fasole pastai Kg 6.000 7.500 6 lot 6 - Conserve in apa, mazare boabe Kg 6.000 7.500 Contractul subsecvent cu valoarea cea mai mare 375025.8 lei, fara t.v.a. si cantitatile minime si maxime pentru un contract subsecvent: contractul subsecvent nr. 2, defalcata pe loturi dupa cum urmeaza: Denumire lot produs UM Cantitate minima Cantitate maxima lot 1 - Cartofi toamna kg 82,000.0 99,910.0 lot 2 - Fasole boabe kg 10,000.0 12,413.0 lot 3 - Branza telemea de vaca kg 720.0 8,661.0 lot 4 - Conserve in apa, ghiveci de legume kg 3,000.0 5,108.0 lot 5 - Conserve in apa, fasole pastai kg 3,600.0 6,000.0 lot 6 - Conserve in apa, mazare boabe kg 3,600.0 6,000.0 Calendarul de incheiere a contractelor subsecvente: Contract Subsecvent Data estimata a incheierii contractului Perioada de derulare Contract subsecvent nr. 1 02.2014 02.2014 - 31.03.2014 Contract subsecvent nr. 2 31.03.2014 01.04.-30.06.2014II.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 03212100-1 - Cartofi Rev.2 03221210-1 - Fasole Rev.2 15331400-1 - Legume in conserva si/sau la cutie Rev.2 15542000-9 - Branza proaspata Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publiceNuII.1.8 Impartire in loturiDaTrebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturiII.1.9 Vor fi acceptate varianteNuII.2 CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRUII.2.1 Cantitatea totala sau domeniulAcord-cadru pentru furnizarea de alimente incheiat cu un singur operator economic pentru perioada februarie 2014-30.06.2014:Nr. lot/produs UM Cantitate totala minim maxim lot 1 - Cartofi toamna kg 138,000.0 166,520.0 lot 2 - Fasole boabe kg 17,145.0 20,688.0 lot 3 - Branza telemea de vaca kg 1,200.0 10,826.0 lot 4-Conserve in apa-ghiveci de legume kg 5,000.0 6,385.0 lot 5 - Conserve in apa, fasole pastai kg 6,000.0 7,500.0 lot 6 - Conserve in apa, mazare boabe kg 6,000.0 7,500.0Valoarea estimata fara TVA: 558,095 RONII.2.2 OptiuniNuII.3 DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE5 luni incepand de la data atribuirii contractului SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICEIII.1 CONDITII REFERITOARE LA CONTRACTIII.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitateGarantia de participare se va depune de catre operatori economici participanti care prezinta oferta in cuantum de 11161.90 lei, defalcata pe loturi dupa cum urmeaza: - pentru lot 1 - Cartofi toamna - 4662.56 lei - pentru lot 2 - Fasole boabe - 2482.56 lei, - pentru lot 3 - Branza telemea de vaca - 2814.76 lei, - pentru lot 4 - Conserve in apa, ghiveci de legume - 332.02 lei, - pentru lot 5 - Conserve in apa, fasole pastai - 480 lei, - pentru lot 6 - Conserve in apa, mazare boabe - 390 lei. - perioada de valabilitate a garantiei de participare - 30 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor; - modalitaea de constituire: conform prevederilor art. 86, alin 1 din din H.G. nr. 925/2006; - in cazul platii prin ordin de plata, se vor plati sumele aferente in contul RO89TREZ7055005XXX000192, deschis la trezoreria sector 5 CUI: 9941693 , - in cazul operatorul economic doreste constituire garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza modelul indicat in sectiunea ,,Documente si Formulare,, - in original - garantia de participare se va posta, in mod obligatoriu, in copie, in SEAP, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata, in original, la sediul unitatii achizitoare de catre toti operatori economici participanti pana la data de depunere a ofertelor specificata in anuntul de participare. - Garantia de participare se poate depune si in alta moneda decat lei. In acest caz echivalenta lei/alta valuta se va face la data de referinta - 27.01.2014 la cursul BNR valabil in data de 27.01.2014 .III.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevanteBugetul de stat si venituri propriiIII.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractulAsociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIII.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii specialeNuIII.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe vor depune urmatoarele documente in original: a. Declaratie privind eligibilitatea, se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul - anexa 2a: i. Conform art. 180 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura de licitatie publica deschisa orice ofertant care care in ultimi 5 ani a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani - cerinta minima de calificare; se va completa anexa 2a din sectiunea IV; b. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul - anexa 2b, c. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din oug 34/2006 - anexa 2b.1. - se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator: c.1. persoanele din autoritatea contractanta implicate in organizarea, derularea si finalizarea p recedurii de atribuire si persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentur procedura de atribuire sunt: Darie Denis Alexandru, Cinghinau Gheorghita, Stochita Andreea, Badea Mihaela, Danciu Paul, Dragan Tudorel, Geaboc Bogdan, Milasan Dorina, Flaugiu Georgeta si Suceveanu Teodora. d. certificate de participare la licitatie deschisa cu oferta independenta - anexa 2c. Se vor depune urmatoarele documente in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul: a. Pentru persoanele juridice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate-in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; b. Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateIII.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateIII.2.4 Contracte rezervateNuIII.3 CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICIIIII.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesiiNuIII.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respectiveNuSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 TIPUL PROCEDURIIIV.1.1 Tipul proceduriiLicitatie deschisaIV.2 CRITERII DE ATRIBUIREIV.2.1 Criterii de atribuirePretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza o licitatie electronicaNuIV.3 INFORMATII ADMINISTRATIVEIV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contractNuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2014 00:00Documente de plata: NUIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare10.02.2014 16:00IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareRomanaMoneda in care se transmite oferta de pret: RONIV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta30 zile de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData: 13.02.2014 18:00Locul: In SEAPPersoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nuSECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 CONTRACTUL ESTE PERIODICNuVI.2 CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARENuTip de finantare: Alte fonduriVI.3 ALTE INFORMATIIDeoarece acordul-cadru se incheie cu un singur operator economic, fara reofertarea propuneri financiare, pentru fiecare lot de produse in parte, in cazul in care, ofertele clasate pe primul loc au valori egale preturi egale , autoritatea contractanta va solicita, operatorilor economici, prin intermediul SEAP si prin adresa scrisa, incarcarea de documente care sa contina noile preturi.VI.4 CAI DE ATACVI.4.1 Organism competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: [email protected] , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet URL : http://www.cnsc.roOrganism competent pentru procedurile de mediereVI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atac- termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG 34/2006.VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacConsilierul juridic al Penitenciarului Bucuresti RahovaAdresa postala: sos. Alexandria, nr. 154, sector 5 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 051543 , Romania , Tel. +40 214200810 , Email: [email protected] , Fax: +40 214203173

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2