TehnologiiRepere

155

Achizitie paine

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Directiva 2004/18/CESectiunea I: Autoritatea contractanta I.1 Denumire, adrese si punct e de contactPenitenciarul Poarta AlbaStr. ColoniilorIn atentia: Nicolae Cosmin907245 Poarta AlbaROMAcirc;NIATelefon: +40 241853777E-mail: [email protected]: +40 241853524Adresa adrese Internet:Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roAlte informatii pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCaietul de sarcini si documente suplimentare inclusiv documentele pentru dialog competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOfertele sau cererile de participare trebuie trimise la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 Tipul autoritatii contractanteMinister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziunile regionale sau locale ale acestoraI.3 Activitate principalaOrdine si siguranta publicaI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractului II.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta:Contract de furnizare paine semialba.II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorProduseCumparareLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: Penitenciarul Poarta Alba si sectia Valu lui Traian.Cod NUTS RO223II.1.3 Informatii privind contractul de achizitii publice, acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD Anuntul implica incheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii privind acordul-cadruAcord-cadru cu un singur operator economicDurata acordului-cadruDurata in luni: 22Valoarea totala estimata a achizitiilor pentru intreaga durata a acordului-cadruValoarea estimata fara TVA: 1 840 000 RONFrecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Contractele subsecvente vor fi incheiate de regula lunar, dar pot interveni modificari ale perioadelor contractuale si ale cantitatilor in functie de alocarea resurselor bugetare si fluctuatia efectivului de persoane private de libertate. Valoare estimata contract subsecvent minim 11 500 RON - maxim 920 000 RON.II.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorObiectul procedurii il constituie achizitia de paine semialba pentru asigurarea hranirii persoanelor private de libertate prin incheierea de acord cadru cu un singur operator economic.II.1.6 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 15811100II.1.7 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : daII.1.8 LoturiContractul este impartit in loturi: nuII.1.9 Informatii privind varianteleVor fi acceptate variante: nuII.2 Cantitatea sau domeniul contractuluiII.2.1 Cantitatea totala sau domeniul:Cantitatea din acordul-cadru:min. 670 000 kg - max. 800 000 kg.Cantitate estimata/contract subsecvent preconizat a se incheia:min. 5 000 kg - max. 400 000 kg;Valoarea estimata fara TVA: 1 840 000 RON.Valoarea estimata fara TVA: 1 840 000 RONII.2.2 Informatii privind optiunileOptiuni: nuII.2.3 Informatii privind reinnoirileII.3 Durata contractului sau termenul de finalizareDurata in luni: 22 de la data atribuirii contractului Sectiunea III: Informatii juridice, economice, financiare si tehnice III.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite si garantii solicitate:Denumire produs Valoare garantie in leiPaine semialba 18 000mdash; perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor;mdash; forma de constituire a garantiei de participare :Garantia de participare se va constitui conform art. 86 alineatul 1 din HG 925/2006 actualizata.Trezoreria Constanta RO 66 TREZ2315005XXX015056 CF: 4301251Garantia se poate depune si in alta moneda decat lei. In acest caz echivalenta lei/alta valuta se va face la cursul BNR comunicat pentru data publicarii invitatiei de participare.NOTA : documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic SEAP , iar originalul va fi depus la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va retine in urmatoarele cazuri:mdash; isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia.mdash; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.mdash; in masura in care CNSC respinge o eventuala contestatie, se va retine contestatorului din garantia de participare: 4 200 RON + 0,1 % din ceea ce depaseste 420 001 RON;Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice - Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent 2,5 % in cazul ofertantilor din categoria IMM ;mdash; modul de constituire a garantiei de buna executie:Orice forma aleasa de frunizor conform articolului 90 din HG 925/2006 modificata - se solicita numai operatorului economic care va fi declarat castigator.mdash; se va constitui prin raportare la valoarea fiecarui contract subsecvent.III.1.2 Principalele conditii de finantare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante care le reglementeaza:Bugetul de stat.III.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul:Asociere conform art. 44 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.III.1.4 Alte conditii specialeExecutarea contractului este supusa unor conditii speciale: nuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: 1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea art. 180 formularul 2;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 formularul 3;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 formularul 3b;4. Certificate de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul 3a.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante:Dinca Gelu Danutmdash; Ciachir Marius;mdash; Apostol Cristian;mdash; Gurgu Emilian Ionut;mdash; Domnisoru Elena Liliana;mdash; Simion Galia;mdash; Nicolae Adrian Cosmin;mdash; Barbu Andrei Florin;mdash; Calin Catalina;mdash; Stoica Maria;mdash; Stoica Anca;mdash; Picoiu Victor;mdash; Mihaela Draghici;mdash; Cornea Liliana.1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca datele din acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Fisa de informatii generale formularul 5, din care sa rezulte date privind denumirea firmei, adresa, telefon, fax, adresa e-mail daca este cazul , certificat de inmatriculare, obiect de activitate, sucursale si cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 1 840 000 RON.Nivel uri minim e necesar e : Se completeaza formularul 5 - Curs valutar leu/alta valuta comunicat de BNR din ultimii 3 ani.III.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor:Declaratie privind lista a principalelor livrari similare de produse efectuate in ultimii 3 ani Formularul nr. 8 .Ofertantul va demonstra experienta similara prin prezentarea de contracte similare/certificate/ recomandari sau alte documente de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate produse pana la data limita de depunere a ofertelor cu o valoare totala de cel putin 920 000 RON. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Nivel uri minim e necesar e :Declaratie privind lista a principalelor livrari similare de produse efectuate in ultimii 3 ani Formularul nr. 8 .Curs valutar leu/alta valuta comunicat de BNR din ultimii 3 ani.III.2.4 Informatii privind contractele rezervateIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1 Informatii privind o anumita profesiePrestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii: nuIII.3.2 Personalul responsabil pentru prestarea serviciilorPersoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective: nuSectiunea IV: Procedura IV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.1.2 Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participeIV.1.3 Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialoguluiIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaSe va organiza o licitatie electronica: daInformatii suplimentare despre licitatia electronica: mdash; sa cunoasca in orice moment pozitia sa in clasament;Se va organiza o runda de licitatie electronica, durata rundei fiind de o zi, doar cu ofertele declarate admisibile, cu incepere de la ora alocata de sistemul SEAP. Pentru a putea participa la faza finala de licitatie electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP, cf. art. 42 din Hotararea nr. 1660/22.11.2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cadrul procesului de licitatie electonica obiectul procesului de reofertare stabilit este pretul pretul ofertat in lei pentru cantitatea maxima a acordului-cadru Diferenta minima solicitata pentru licitarea noilor oferte : 1 % din valoarea estimata fara tva in lei.IV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta:C2 78116IV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractnuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentelor suplimentare sau a documentului descriptivTermen limita pentru primirea cererilor de documente sau de acces la documente: 21.2.2014Documente contra cost: nuIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare3.3.2014 - 16:00IV.3.5 Data expedierii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare catre candidatii selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareromana.IV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina ofertain zile: 90 de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData: 4.3.2014 - 18:00Locul:In SEAP.Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nuSectiunea VI: Informatii complementare VI.1 Informatii privind periodicitateaAceasta achizitie este periodica: nuVI.2 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.3 Informatii suplimentareModul de departajare a ofertelor cu preturi egale:In cazul egalitatii pe primul loc dupa derularea fazei finale de licitatie electronica se va solicita reofertarea prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.VI.4 Cai de atacVI.4.1 Organismul competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / 218900745VI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenele limita de exercitare a cailor de atac: Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute de art. 2562 din OUG 34/2006 - la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacComapartimentul juridic al Penitenciarului Poarta AlbaStr. Coloniilor nr. 2907245 Poarta AlbaROMAcirc;NIATelefon: +40 241853777Fax: +40 241853524

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2