Intr-un articol publicat de Brandprivat.ro si semnat de domnul Florin Frasineanu, se analizeaza atat ultimele campanii publicitare ale companiei Lactag, cat si modul de etichetare sau veridicitatea informatiilor transmise spre consumatori de firma argeseana. Iata un extras din articol: Am semnalat toate acestea intr-un articol publicat in 28 mai 2013 fara ca nimeni din cei mentionati mai sus sa aiba vreun comentariu. Tacere totala si la producator. Si totusi, intr-un final, dupa luni bune de asteptare, Lactag reactioneaza. Nu prin scuze fata de consumatorii inselati, ci printr-o noua schimbare de ambalaj, petrecuta in taina, pe final de noiembrie. Noul design elimina drapelul tricolor si mentiunea Produs romanesc, locul de provenienta fiind spatiul Uniunii Europene. Langa acesta, sigla aceluiasi producator bulgar, semn ca aici nu exista schimbare. Cosmetizarea efectuata de Lactag elimina minciuna dar pastreaza antireclama. Ce putem citi pe ambalaj? Laptele Lactag rescrie povestea gustului bun, proaspat si natural. Care lapte? Cel din import fireste, pentru ca acesta este laptele Lactag. Cu alte cuvinte, nu laptele romanesc ci laptele provenit din fermele de la sud de Dunare este cel care rescrie povestea gustului bun, proaspat si natural. O antireclama cum rar ne-a fost dat sa vedem. In loc sa isi promoveze propriul produs, cei de la Lactag prefera sa promoveze un lapte pentru care sunt doar simpli distribuitori. Mai multe, pewww.brandprivat.ro