TehnologiiȘtiri

116

Alexandrion a lansat o noua identitate vizuala pentru Alexandrion 5*

autor

MeetMilk.ro

distribuie

La 17 ani de la lansarea pe piata a brandului, Alexandrion Grup a lansat o noua identitate vizuala si un nou ambalaj pentru cel mai bine vandut brandy din Romania, anunta agentia Atelier sapte printr-un comunicat de presa, citat de IAA.ro. Cu peste 85 de milioane de sticle vandute, Alexandrion este lider pe piata din Romania si devine in urma procesului de rebranding quot;Noul Clasicquot;. Noua sticla de Alexandrion are un design elegant care pastreaza cateva elemente de baza ale editiei precedente pentru a oferi continuitate brandului. Elementele de noutate ale noului design sunt date de logo-ul Alexandrion imprimat in relief direct pe sticla si linia curbata pozitionata deasupra etichetei. Noua eticheta este compusa din doua parti distincte, care completeaza in mod unitar linia sticlei. quot;Pozitia de lider de piata ne obliga sa adoptam in permanenta strategii noi de dezvoltare si reinventare a brandului. Dupa aproape doua decenii de la lansarea celui mai de succes produs al nostru, am simtit nevoia intineririi brandului. Cand am inceput sa dezvoltam noul Alexandrion 5*, am luat in considerare fiecare element care ne defineste si ne-am provocat sa gasim cel mai bun mod de a-l imbunatati. Rezultatul este un produs nou care isi mentine valorile clasice si recompenseaza in continuare consumatorii loiali printr-un gust inegalabilquot;, declara Bogdan Anghel, Marketing Manager Alexandrion Grup Romania. Dezvoltarea noii sticle Alexandrion a inceput in urma cu 2 ani, in urma unei licitatii internationale, castigata de agentia Cartils Branding Packaging Design din Amsterdam. Cea mai mare provocare a constituit-o gasirea liantului intre realizarea unui design modern si mentinerea identitatii brandului Alexandrion. De altfel, din dorinta de a mentine ADN-ul brandului, noua eticheta a fost dezvoltata in cadrul Departamentul de Marketing Alexandrion. Campania de comunicare quot;Alexandrion, Noul Clasicquot; cuprinde actiuni de BTL, PR si beneficiaza de un spot TV, ce va fi difuzat incepand cu luna noiembrie. Mai multe, pe www.iaa.ro

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2