Potrivit unui nou raport dat publicitatii de Canadean, cresterea continua a cererii pentru ambalaje usoare de plastic va fi o tendinta-cheie pe piata de retail din SUA, care va creste pana in 2017. Americanii vor folosi 32.850 de milioane de cutii de plastic si flexibile mai rigide, in 2017, decat au fost in 2012, ceea ce determina ca acest segment sa aiba cea mai rapida crestere in industria de ambalaje din SUA. Cerinta pentru o mai mare comoditate dar si oferta cost-eficacitate vaconduce la utilizareaambalajelor usoaredin plastic flexibil si rigid cu forme de ambalaj innovator, de inchidere si de dozatoare. In 2012, Heinz a dezvoltat pachetul din punga flexibila, pentru a diversifica formatele sale traditionale rigide din sticle de plastic. Avantajul cheie al ambalajelor flexibile este greutatea sa intrinseca redusa, care asigura cheltuielile de regie de transport mult mai mici si reduce astfel, costurile globale in lantul de aprovizionare. Aceste economii de greutate elementare nu ofera doar avantaje de cost, dar reduce si costurile de transport, spune Dominic Cakebread, Director de ambalare servicii de la CAnadean. Desi exista o mare presiune pentru a reduce materialele de ambalare si greutati manometre/grosime, pachetul finist, in sine, este de asteptat sa aiba aceleasi caracteristici de performanta tehnica sifunctionalitate, ca si formatele de ambalare existente, ceea ce face ca productia de material usoare de ambalare sa aiba exigente mult mai mari dinpunct de vedere ethnic.Sursa: www.canadean.com