TehnologiiȘtiri

227

ANPC: Participarea domnilor Claudiu Dolot și Paul Anghel la Conferința Meat.Milk 2021

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Presedintele ANPC, domnul Claudiu Dolot, impreuna cu domnul Paul Anghel, Director general al Directiei Generale Control si Supraveghere Piata si Armonizare Europeana din cadrul ANPC, au participat la Conferinta Meat & Milk „Sectoarele de carne si lapte ale Romaniei, la startul unei noi istorii”.Conferinta din acest an a abordat, in principal, criza sanitara si vulnerabilitatile industriei alimentare din Romania, contextul pandemic favorizand schimbari majore pe piata, care cu siguranta vor influenta viitorul sectoarelor de carne si lapte ale Romaniei.

Acest eveniment a reunit, ca de fiecare data, elita sectoarelor de carne si lapte, precum si din domeniile conexe. Am fost onorati sa ne alaturam listei invitatilor oficiali care a impresionat prin numarul, nivelul si institutiile sau asociatiile profesionale prezente. Unul dintre subiectele principale abordate de catre Presedintele ANPC a fost cel al comertului online.

„Comertul online a luat o mare amploare in tara noastra. In timp ce in trecut comertul electronic pentru multe grupuri de consumatori era centrat pe bunuri de inalta tehnologie, jucarii sau carti, acum implica din ce in ce mai multe bunuri a caror disponibilitate este esentiala pentru o mare parte a populatiei, inclusiv alimente, medicamente si alte produse de stricta necesitate.”

Pe langa acestea, Presedintele ANPC a subliniat si necesitatea alinierii institutiilor la aceasta evolutie din zona online, deoarece este clar ca este vorba despre o tendinta a viitorului.

Noile tipuri de provocari si relaţia comerciala cu consumatorul au impus adaptarea modului in care interacţioneaza operatorii economici cu cetaţeanul.

Vorbim aici, in principal, de actul comercial realizat preponderent prin mijloacele online sau prin intermediul marilor reţele, care au determinat adaptarea acestor practice la condiţii fizice de prevenire a pandemiei.

„Este necesara o supervizare atenta a comertului online, deoarece orice produs alimentar vandut la distanta trebuie sa indeplineasca aceleasi cerinte legale ca produsele vandute in magazine, sa contina informatiile obligatorii relevante, care trebuie sa fie disponibile inainte de incheierea tranzactiei produsului pe canale online.”

Totodata, in luna apriliie, la initiativa presedintelui ANPC, s-a dat startul campaniei „Caravana de Preventie si Consiliere”. ANPC isi doreste ca prin Caravanele de Preventie si Consiliere sa reuseasca o apropiere de operatorii economici, astfel incat relatia cu acestia sa nu fie una bazata pe sanctiuni.

„Dorim sa punem accentul pe preventie si consiliere a operatorilor economici, precum si cresterea gradului de satisfactie a consumatorului, prin aplicarea strategiilor coerente de informare si de educare, dar si realizarea unor ghiduri de bune practici”, a subliniat Claudiu Dolot.

Elementul cel mai important al unei afaceri: consumatorul! El este acela care da valoare unui produs, unui business, el creeaza imaginea finala a unei companii, el este acela care gireaza succesul de piata al unui procesator. Dialogul si aplicarea masurilor discutate in faza de preventie trebuie sa devina manual de bune practici, astfel incat consumatorul sa fie multumit. Biroul de presă ANPC

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2