144
Potrivit comunicatului transmis redacției infoALIMENT Magazin, cel mai mare târg din lume pentru produse alimentare și băuturi cu un format hibrid pentru prima dată - digital Anuga @ home pentru a îmbunătăți platforma fizică. Cu zece luni înainte de începerea evenimentului, s-au înregistrat cifre de înregistrare foarte bune pentru următoarea Anuga din Köln în perioada 9-13 octombrie 2021.
8 din 10 secțiuni, completate!
Cel mai mare târg comercial pentru produse alimentare și băuturi din întreaga lume a înregistrat deja un număr similar de rezervări ca pentru evenimentul anterior. Pentru conceptul de succes Anuga „10 târguri sub un singur acoperiș”, aceasta înseamnă că opt din cele zece târguri sunt deja complet rezervate acum.
În prezent s-au primit mai multe aplicații decât pot fi găzduite pe suprafețele disponibile. În general, până acum s-au înregistrat expozanți din 83 de țări. Mai mult, Anuga 2021 parcurge noi căi și va fi pus în scenă ca format hibrid pentru prima dată. În consecință, târgul fizic obișnuit va fi suplimentat suplimentar de elementul digital Anuga @ home.
Acest format asigură faptul că participanții din industrie din întreaga lume - expozanți, vizitatori profesioniști și presa comercială - pot face schimb de idei în direct în Köln sau digital printr-o platformă nou dezvoltată și se pot informa despre subiecte importante din industrie. "Forma concretă va evolua în următorul luni.
Bsafe4Business
„Aceste evoluții ne fac să ne simțim foarte pozitivi și confirmă semnificația centrală pe care Anuga o joacă ca punct de întâlnire al industriei internaționale a anului pentru industria alimentară și a băuturilor. Acoperirea actuală a vaccinărilor ne oferă, de asemenea, încredere că Anuga va avea loc formă fizică în 2021.
Bineînțeles, vom continua să anticipăm toate eventualitățile și vom planifica târgul în condițiile Corona cu ajutorul conceptului nostru de igienă și siguranță # B-safe4Business, adică culoarele dublează lățimea și distanțele minime de 1,5 m.
Chiar dacă viitoarea Anuga va avea, fără îndoială, un aspect ușor diferit față de anii precedenți, starea bună de rezervare demonstrează că industria își dorește un târg comercial fizic și că nevoia unui schimb personal și dorința de inovații de produse sunt mai mari ca niciodată.
Un format digital este important, însă poate constitui cel mult o îmbunătățire, mai degrabă decât un înlocuitor adecvat", a explicat Stefanie Mauritz, directorul Anuga.
„10 târguri comerciale sub un singur acoperiș”
Conceptul stabilit de Anuga va asigura din nou în 2021 o imagine de ansamblu bună și un aspect bine aranjat împărțit în zone tematice. Jucători importanți din industrie sunt deja pe lista de înregistrare pentru Anuga. Cererile primite până acum în conformitate cu târgurile comerciale respective includ:
Anuga Fine FoodAnuga Frozen FoodAnuga MeatAnuga Chilled & Fresh FoodAnuga DairyAnuga Bread & BakeryAnuga DrinksAnuga OrganicAnuga Hot BeveragesAnuga Culinary Concepts
Future-looking
Cel mai mare târg din lume pentru produse alimentare și băuturi va face, de asemenea, referire la schimbările din industrie la următoarea ediție și va prezenta numeroase teme de perspectivă în sfera evenimentului și a programului congresului.
Pe lângă noile formate speciale precum „Anuga Clean Label” și „Anuga Free From, Health & Functional Food”, dietele pe bază de plante și proteinele alternative vor juca, de asemenea, un rol important. Aceasta din urmă va fi, de asemenea, o temă la deja anunțata Conferință New Food, care este organizată împreună cu ProVeg în timpul Anuga.