Compania italiană de produse alimentare Barilla a încorporat coduri QR pe ambalajul a zece dintre cele mai populare oferte de paste, deoarece încearcă să sprijine consumatorii cu deficiențe de vedere.
Mișcarea va vedea gigantul alimentar extinzând parteneriatul cu Be My Eyes, o platformă care oferă suport audio și vizual live pentru consumatorii orbi și cu deficiențe de vedere.
Compania a început lansarea codurilor QR în octombrie pe cutiile de penne clasice Barilla, spaghetti, farfalle, rotini, rigatoni, rotini tricolore, spaghete subțiri, fettuccini, păr de înger și linguine.
Laura Birk, vicepreședinte de resurse umane la Barilla Americas, a comentat, citata de ESMagazine: „Este incredibil de important să ne asigurăm că consumatorii noștri au acces la resurse de calitate care să le permită să înțeleagă mai bine produsele noastre.
„Be My Eyes s-a dovedit a fi o resursă utilă și importantă pentru cumpărătorii de paste, susținând misiunea Barilla de a face produsele noastre accesibile tuturor. Suntem încântați să fim la sfârșitul evoluțiilor din industria noastră pentru a crește accesibilitatea pentru persoanele cu vizual. nevoi de asistență.”
În 2021, Barilla a făcut echipă cu Be My Eyes pentru a introduce o funcție care conectează direct cumpărătorii cu experții din companie prin intermediul camerelor smartphone.
„În fiecare zi, mii de oameni cu provocări vizuale se bazează pe Be My Eyes pentru a-și trăi viața în mod independent”, a declarat Hans Jørgen Wiberg, fondatorul Be My Eyes.
„Barilla face un pas fără precedent pentru a-și sprijini clienții nevăzători/[cu deficiențe de vedere] adăugând coduri QR la ambalaj. Indiferent de întrebare, Barilla este la un clic distanță de a oferi asistență vizuală consumatorilor.”