154
Brandul Nana este produsul rezultat in urma parteneriatului dintre End Ibo si compania Malvito Com, acestia din urma punand la dispozitie forta lor de marketing si vanzari pentru a promova si distribui batonul de casa Nana, informeaza Progresiv. Prin acest parteneriat, End Ibo va putea sa isi canalizeze eforturile pentru a crea cat mai multe produse pe gustul consumatorilor, iar Malvito Com va asigura distributia produselor cat mai aproape de consumatori, la cat mai multe puncte de vanzare. Sub brandul Nana pot fi achizitionate urmatoarele sortimente de ciocolata de casa cu lapte: clasic cu cacao, clasic cu nuca, clasic cu vanilie si clasic cu vanilie si bucati de caise. Noile produse au fost lansate pe piata incepand cu luna mai 2014, initial pe canalul de retail traditional. Batoanele Nana sunt produse de impuls care fac parte din categoria dulciurilor de ciocolata. In ceea ce priveste designul noilor ambalaje, Nana este singurul produs din subcategoria batoanelor de casa cu ambalaj din aluminiu si cu un design traditional romanesc in concordanta cu produsul oferit. Fiecare sortiment are un model traditional diferit care sugereaza ideea de colectie. De asemenea, produsele Nana sunt prezentate in cadrul unui display combinat cu cele trei sortimente la 90 de grame, venind astfel in intampinarea micilor comercianti privind achizitia, logistica si expunerea mai facila a produselor. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro