Bonduelle, expertul in legume, calitate si know-how, lanseaza pe piata din Romania o inovatie in categoria amestecurilor de legume congelate: amestecuri de legume, pre-gatite la aburi, pentru supa crema, o noua alternativa sanatoasa si gustoasa la gusturile traditionale. Gama de legume pre-gatite la aburi pentru supa crema, gata in 3 minute, ofera 3 gusturi diferite, disponibile in ambalaje de 750g, pentru 5 portii si promite rapiditate in bucatarie, gust proaspat si idei ineditepentru supele-crema: Sweet Orange Mix dovleac, dovleac rosu, morcovi, ceapa ; 4 Green Mix dovlecel verde, fasole verde, mazare, broccoli ; Happy Trio Mix praz, morcovi galbeni, napi . Cele 3 produse sunt lansate in store prin intermediul unei activari la nivel national ce urmareste cresterea vizibilitatii,dar si stimularea consumatorilor de a incerca noile amestecuri pentru supa crema delicioase. Campania de activare quot;1, 2, 3 Gata supa-cremaquot; se bazeaza pe un concept generat de ACTIV AD Communication care mizeaza pe elementul-surpriza clepsidra-blender, ce primeste astfel dubla valenta, temporala si culinara, devenind un icon grafic identificator al activarii de brand in sine. Rezolvarea creativa reprezentata de clepsidra-blender a fost pusa in valoare in toate elementele de comunicare dezvoltate, dar si in activarea si degustarea in-store, in peste 30 de magazine din toata tara. ACTIV AD Communication este o agentie independenta de publicitate, cu 15 ani de experienta, care a dovedit si dovedeste ca se simte bine pe aproape orice fel de proiect CREATIV. Agentia a bifat astfel nenumarate proiecte pe activari de brand, adaptari creative ale campaniilor ATL pentru retail, campanii de sales promo integrate in store /out store, dar si pe TV, radio, online. Bonduelle a primit de curand, pentru a 4-a oara consecutiv statutul de Superbrand, pentru ambele categorii la care a fost nominalizat, legume congelate si legume in conserve, in cadrul celei de-a saptea editii Superbrands Romania, informeaza Iqads.