171
Comunicat Brandingmag, jurnalul international independent ce nareaza discutia despre branding, avand surse globale de leadership analitic, vine in Romania pentru a organiza primul eveniment dedicat cu adevarat industriei de profil. Pe 24 noiembrie 2017, specialistii pietei locale vin la BrandingNITE, noaptea insomniilor de branding, pentru a analiza starea actuala a industriei, intr-un cadru destins, care invita la atat de necesara transparenta si comunicare. Pe piata din Romania, dorinta de a castiga cat mai repede un loc in inima consumatorilor cu un produs sau cu un serviciu, a facut ca disciplina vedeta a marketingului sa fie advertising-ul. Fiecare campanie de promovare si-a propus sa surprinda si sa atraga atentia cumparatorilor si de cele mai multe ori a si reusit, prin prisma creativitatii extraordinare a specialistilor locali. Intre timp insa, in acest maraton, de multe ori s-a evitat fundatia pe care aceste produse si servicii ar fi trebuit sa isi construiasca o imagine solida si consistenta: brand-ul. In multe cazuri, fundatia brand-ului a ramas un simplu logo, advertising-ul impartind astfel lumina reflectoarelor cu designul grafic. In consecinta, numeroase agentii de branding din Romania au ajuns sa faca proiecte de mare valoare pentru brand-uri din afara si sa aiba insomnii legate de mentalitatea si nivelul industriei locale. Avand scopul de a dezvolta industria de specialitate la nivel global, prin intermediul unui continut bazat pe analize de calitate in tot ceea ce tine de branding, revista Brandingmag vine in Romania pentru a scoate branding-ul din umbra publicitatii si a designului grafic. In cadrul evenimentului BrandingNITE, specialistii in domeniu vor analiza starea actuala a branding-ului, vor dezbate insomniile industriei locale si vor propune posibile rezolvari. Ne-am dorit sa aducem la un loc toate partile afectate de nivelul actual al industriei de branding, de la specialisti in branding din agentii, marketeri de la brand-uri romanesti care au succes la nivel global si reprezentanti ai institutiilor de invatamant. Nu in ultimul rand, acestora li se adauga ONG-ul Romanian Design Council, pentru a face primii pasi in dezvoltarea industriei. Cu siguranta este nevoie de un efort constant si continuu, insa totul trebuie inceput cu o dezbatere initiala care sa induca spiritul de transparenta si colaborare, declara Flavia Anghel, CEO si redactor sef Brandingmag. In cadrul evenimentului, organizatorii invita agentiile de specialitate sa faca parte din panelul de discutie, dar si sa aiba un lounge dedicat in care sa isi prezinte activitatea. Antreprenorii, marketerii, creativii si studentii interesati de marketing si branding sunt asteptati sa cunoasca echipele care creeaza in mod strategic si creativ fundatia ce sta la baza business-urilor de succes. Acestia sunt invitati sa descopere diferentele dintre afacerile bazate strict pe publicitate si cele care au un brand puternic si coerent. Totodata, ei pot propune pentru dezbatere propriile probleme cu care se confrunta din punct de vedere al branding-ului. Daca seara incepe intr-o atmosfera de analiza si dezbatere, urmata de networking si muzica de lounge, dupa miezul noptii incepe petrecerea, pentru a sarbatori pasii facuti pentru deschiderea si evolutia industriei locale. Evenimentul este organizat de Brandingmag in parteneriat cu Terra Events Hall si se bucura de sprijinul partenerilor Virgin Radio si Native Box. Detalii si bilete pe BrandingNITE.com.