SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT E DE CONTACT:SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMTAdresa postala: STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3 , Localitatea: Piatra-Neamt , Cod postal: 610136 , Romania , Punct e de contact: EC. BUCUR STEFAN , Tel. +40 0233213470 , Email: [email protected] , Fax: +40 0233232050 , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roADRESA DE LA CARE SE POT OBTINE INFORMATII SUPLIMENTARE:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCAIETUL DE SARCINI SI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE INCLUSIV DOCUMENTELE PENTRU DIALOGUL COMPETITIV SI SISTEMUL DE ACHIZITIE DINAMIC POT FI OBTINUTE LA:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOFERTELE SAU SOLICITARILE DE PARTICIPARE TREBUIE TRANSMISE LA:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA ACTIVITATILE PRINCIPALE Organism de drept publicActivitate activitati - SanatateAUTORITATEA CONTRACTANTA ACTIONEAZA IN NUMELE ALTOR AUTORITATI CONTRACTANTENuSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractantaAchizitie de produse alimentare de origine animala si vegetalaII.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilorFurnizareCumparareLocul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Piatra Neamt, B-dul. Traian nr.1-3Codul NUTS: RO214 - NeamtII.1.3 Anuntul implicaIncheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii privind acordul-cadruContractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: NuAcord-cadru cu maxim 3 agenti economiciDurata acordului-cadru: 12 luniValoarea estimata fara TVA: intre 47,572 si 1,081,932 RONFrecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele subsecvente se vor atribui trimestrialII.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorAchizitie de produse alimentare de origine animala si vegetala coform specificatiilor din caietul de sarciniII.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 15542000-9 - Branza proaspata Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publiceNuII.1.8 Impartire in loturiDaTrebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturiII.1.9 Vor fi acceptate varianteNuII.2 CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRUII.2.1 Cantitatea totala sau domeniullot.1-Branza proaspata de vaci=6000 kg;lot.2-Telemea nesarata=7200 kg;lot.3-Smantana=3600 kg;lot.4- Pulpa pui fara os si piele=4800 kg;lot.5-Pasta tomate 18-20%=6000 kg;lot.6-Fasole pastai conservata=9000 kg;lot.7-Paste fainoase-spaghete=5400 kg;lot.8-Paste fainoase-fidea=1200 kg;lot.9-Faina alba vrac=1200;lot.10-Orez=6000 kg;lot.11-Zahar preambalat=6000 kg;lot.12-Gris=360 kg;lot.13-Lapte prf normalizat 26% fara adaos de lactoza=3000 kg;lot.14-Masline=600 kg;lot.15-Oua=72000 buc;lot.16-Paine cu sare=132000 buc;lot.17-Paine fara sare=19200 buc;lot.18-Condiment mancaruri-tip secretul gustului de gaina=180 kg;lot.19-Sare iodata=1200 kg;lot.20-Ulei din floarea soarelui=7200 litri;lot.21-Gem de fructe=6000 kg;lot.22-Malai=3000 kg;lot.23-Tarate=240 kg;lot.24-Cacao=48 kg;lot.25-Piper=24 kg;lot.26=Mazare=3000 kg;lot.27-Ceai=132 kg;lot.28-Compot fructe=4800 kg;lot.29=Biscuit in pungi a 100 gr =360 kg;lot.30-Otet=120 litri;lot.-31=Zahar vanilat x 10 gr=600 plicuri;lot.32-Praf de copt x 10 gr=240 plicuri;lot.33-Foi de dafin=12 kg;lot.34-Cascaval=2400 kg;lot.35-Unt de masa pachet a 20 gr=2400 kg;lot.36-Ciuperci in conserva=600 kg;lot.37-Fasole uscata=3600 kg;lot.38-Cartofi=60000 kg;lot.39-Ceapa=7200 kg;lot.40-Morcov=8400 kg;lot.41-Pastarnac=4800 kg;lor.42-Varza=8400 kg;lot.43-Verdeata=600 kg;lot.44-Rosii proaspete=1000 kg;lot.45-Ardie gras=1000 kg;lot.46-Castraveti=600 kg;lot.47-Gogonele=1200 kg;lot.48-Sfecla rosie=600 kg;lot.49-Hrean=100 kg;lot.50-Telina cu frunze=200 kg;lot.51-Usturoi=20 kg;lot.52-Sare pentru muraturi=400 kg;lot.53-Ardei iuti=10 kg;lot.54-Marar uscat=20 kg;lot.55-Carne de vita pulpa fara os congelata =4800 kg;lot.56-Lapte praf pt. sectia pediatrie=1800 kg;Valoarea estimata fara TVA: intre 47,572 si 1,081,932 RONII.2.2 OptiuniNuII.3 DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE12 luni incepand de la data atribuirii contractului SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICEIII.1 CONDITII REFERITOARE LA CONTRACTIII.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitatePerioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita de primire a ofertei. EHIVALENTA LEU/ALTA VALUTA se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP Valoarea garantiei de participare pe loturi este 21638,64 lei astfel: Nr lot Garantia de participare 1 =1080,00 2 =1440,00 3 = 576,00 4 =1632,00 5 =480,00 6 =720,00 7 =432,00 8 = 72,00 9 = 48,00 10= 480,00 11= 480,00 12= 28,80 13= 780,00 14= 72,00 15= 720,00 16=2112,00 17= 307,20 18= 18,00 19= 24,00 20= 792,00 21= 540,00 22= 180,00 23= 4,80 24= 33,60 25= 19,20 26= 180,00 27= 100,32 28= 384,00 29= 64,80 30= 4,80 31= 4,80 32= 1,92 33= 4,80 34= 768,00 35= 960,00 36= 96,00 37= 360,00 38=1680,00 39= 216,00 40= 336,00 41= 288,00 42= 252,00 43= 96,00 44= 60,00 45= 60,00 46= 30,00 47= 24,00 48= 12,00 49= 14,00 50= 12,00 51= 3,20 52= 6,40 53= 1,20 54= 2,80 55=1824,00 56= 720,00 Garantie pentru IMM-uri : reducere de 50% din cuantumul garantiei de participare, . Aceasta declaratie se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depune odata cu oferta. Garantiiile de participare se constituie , astfel: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original formular 11 ; - prin VIRAMENT in contul autoritatii contractante RO19 TREZ 4915 006X XX00 7977 deschis la Trezoreria Piatra Neamt. - in numerar la caseria unitatii; Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, pentru IMM-uri. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. formular 10 . - prin VIRAMENT in contul autoritatii contractante RO19 TREZ 4915 006X XX00 7977 deschis la Trezoreria Piatra Neamt. - in numerar la caseria unitatii;III.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevantealte surseIII.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractulAsociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIII.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii specialeNuIII.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitatea Cerinta obligatorie: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Cerinta obligatorie: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Pentru completarea declaratiei - persoanele ce detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si furnizarea procedurii de atribuire : Manager -Dr.Lazar Ioan, Director Medical- Dr.J uncu Alexandru, Director Financiar Contabil -Ec. Dragan Maricica, Director de Ingrijiri - As. Iordachescu Cristina Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru participarea la procedura Certificat fiscal , eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Persoane juridice/fizice romane Cerinta obligatorie: Ofertantul sa fie inregistrat legal. Documente de confirmare: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea conform cu originalul semnata si stampilata, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte : a denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b codul unic de inregistrare; c sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati adrese ; d structura actionariatului; e numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f domeniul de activitate principal; g domeniile de activitate secundare; h situatia societatii ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii . Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea conform cu originalul semnata si stampilata,III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Ultimul bilant contabil,vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice -Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri medie pe ultimi 3 ani in domeniu de activitate.Nivel uri specific e minim e necesar e -copie conform cu originalul - Formularul nr.8III.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateIII.2.4 Contracte rezervateNuIII.3 CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICIIIII.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesiiNuIII.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respectiveNuSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 TIPUL PROCEDURIIIV.1.1 Tipul proceduriiLicitatie deschisaIV.2 CRITERII DE ATRIBUIREIV.2.1 Criterii de atribuirePretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza o licitatie electronicaNuIV.3 INFORMATII ADMINISTRATIVEIV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contractNuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2014 12:00Documente de plata: NUIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare07.04.2014 12:00IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareRomanaIV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData: 08.04.2014 12:00Locul: spitalul judetean de urgenta piatra neamt b-dul traian nr.1-3Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: dareprezentanti imputerniciti ai ofertantilorSECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 CONTRACTUL ESTE PERIODICNuVI.2 CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARENuTip de finantare: Alte fonduriVI.3 ALTE INFORMATIIModul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturi egale clasate pe primele 3 locuri, se va solicita o noua propunere financiara care se va depune in aceleasi conditii ca si oferta in plic sigilat cu scrisoare de inaintare . In cazul ofertantilor clasati pe locurile 2 sau 3 cu preturi egale, oferta, nu poate fi imbunatatita decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior, respectiv pe locul 2 sau 1 in clasament. Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire - pretul cel mai scazut.VI.4 CAI DE ATACVI.4.1 Organism competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: [email protected] , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet URL : http://www.cnsc.roOrganism competent pentru procedurile de mediereVI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atacTermenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256^2, alin. 1 , lit. b din O.u.G. nr. 34/2006 - 5 zileVI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacSpitalul Judetean de Urgenta Piatra NeamtAdresa postala: B-dul. Traian nr.1 , Localitatea: Patra Neamt , Cod postal: 610136 , Romania , Tel. +40 233237339 , Email: [email protected] , Fax: +40 233237339