Carrefour a lansat recent, odata cu campania de Paordm;te, o noua platforma de comunicare, dezvoltata ?si implementata de agentia Publicis Romania. Intr-un context in care mai toti retailerii comunica preturi mici, am analizat cum putem scoate in evidenta pozitia de lider pe care o detine Carrefour atat in categorie cat ?si in ceea ce priveordm;te preturile mici. Era nevoie sa schimbam cumva regulile jocului, ?si atunci ne-am gandit: de ce n-ar recunoaordm;te chiar competitia acest fapt?, a declarat Corina Tudor, Account Director la Publicis Romania. Mesajul noii platforme de comunicare este spus intr-o maniera memorabila ?si amuzanta, chiar de catre un competitor, Copystore, un retailer care cauta sa aiba oferte ?si preturi la fel ca acelea de la Carrefour, oferind astfel o noua referinta comunicarii in categorie. Platforma de comunicare orientata pe preturi mici a fost lansata de Carrefour inca din 2001, de la deschiderea primului hipermarket din tara, aceasta ramanand pana astazi principala strategie de comunicare a Grupului in Romania. Din pacate, insa, in ultimul an ?si jumatate, acest drum a fost extrem de copiat. Chiar in acest moment, la TV ruleaza spotul unui competitor care a preluat 90% unul din spoturile noastre de acum doi ani, iar exemplele pot continua, a spus Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour Romania. Campania este dezvoltata 360 ?si va surprinde consumatorii in toate punctele de interactiune cu brandul: in spoturile TV, pe panourile publicitare, in cataloagele promotionale, in spoturile radio, in machetele de presa, in publicitatea in store, pe facebook ?si online, unde a fost creata inclusiv pagina Copy Store.