137
Carrefour Romania a semnat un parteneriat cu agentia de marketing afiliat 2Parale prin intermediul careia produsele comercializate pe www.carrefouronline.ro pot fi promovate de cei peste 35.000 de utilizatori ai platformei 2Parale, informeaza ZF. Prin intermediul celor peste 35.000 de afiliati din 2Parale, marketingul afiliat va permite Carrefour-Online.ro sa ajunga mai aproape de clientii finali care prefera avantajele comertului online. Colaborarea noastra reprezinta o noua confirmare a orientarii marilor branduri din retail ?si industriile traditionale de top catre online ?si zona de performance marketing, in particular. Este o tendinta care se accentueaza de la luna la luna, a precizat Dorin Boerescu, CEO in cadrul companiei 2Parale. Parteneriatul a fost intermediat de agentia media Zenith Romania. Afiliatii pot caordm;tiga un comision de 3% pentru fiecare comanda valida a produselor de pe Carrefour-Online.ro, cu o perioada de aprobare a comisioanelor de maximum o luna de zile. Campania de afiliere Carrefour-Online.ro se alatura celor peste 350 de programe active din 2Parale, care insumeaza jucatori din peste 35 de categorii de piata, de la ITC, Carti ?si Fashion la Turism, Finante ?si Asigurari.