Repere

211

Cerkizovo raportează o creștere de 26% a veniturilor din export în 2021

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Potrivit Europe Supermarket Magazine, producătorul rus de carne Cherkizovo Group a raportat o creștere cu 26% a veniturilor din export în anul său financiar 2021, determinată de ponderea în creștere a produselor cu valoare adăugată mai mare.

Veniturile totale din export pentru anul au depășit 12 miliarde RUB (140 milioane EUR), vânzările de curcan, produse gata de consum, pui și carne de porc crescând cu 280%, 49%, 20% și, respectiv, 5%.

Elena Volgusheva, director de exporturi la Cherkizovo Trade House, a declarat: „Diferența dintre creșterea valorii și volumul livrărilor străine vine în principal ca urmare a eforturilor companiei de a-și muta accentul în 2021 pe exporturile de produse cu valoare adăugată mai mare, cu marje semnificativ mai puternice.

„Unul dintre motive a fost faptul că am început să furnizăm nuggets și bucăți de pui în Asia Centrală, ca o modalitate de a răspunde nevoilor restaurantelor locale și lanțurilor de retail.”

Performanță anuală

Compania a raportat o creștere de 2% de la an la an a volumelor vânzărilor de pui în 2021, la 711.240 de tone, cu o creștere de 27% a prețului mediu la 136,30 RUB per kilogram.

Volumul vânzărilor din Turcia a crescut cu 28%, până la 52.400 de tone, în timp ce prețul pe kilogram a crescut cu 11%, până la 193,34 RUB.

Volumul producției de carne de porc a scăzut cu 28% în 2021, la 242.800 de tone, de la 337.110 de tone în 2020.

Unitatea de procesare a cărnii RTE a înregistrat o creștere cu 20% în volum, până la 135.860 de tone, prețul mediu pe kilogram crescând cu 17% până la 223,94 RUB.

Rezultatele trimestrului IV

În trimestrul al patrulea din 2021, volumul vânzărilor de carne de pui a fost de 178.300 de tone, în timp ce prețul mediu pe kilogram a crescut cu 31% de la an la an.

JV Tambov Turcia a înregistrat o creștere a volumului vânzărilor cu 20% față de an, la 13.600 de tone, prețul mediu de vânzare a crescut cu 23%.

În segmentul cărnii de porc, volumul vânzărilor de carcasă a scăzut cu 36 % de la an la an, până la 16.100 de tone, în timp ce prețul de vânzare a crescut cu 19%.

Pentru bucățile de porc, volumul vânzărilor a rămas în linie cu performanța din anul precedent de 8.400 de tone, prețul mediu de vânzare în creștere cu 19%.

Unitatea de procesare a cărnii a companiei a raportat o creștere de 21% de la an la an a volumului vânzărilor pe parcursul trimestrului, prețul mediu de vânzare a crescut cu 29%.

Performanța de export

Pentru întregul an, exporturile totale s-au ridicat la aproximativ 88.000 de tone, poezia reprezentând cea mai mare pondere a exporturilor companiei și generând peste 70% din vânzările totale externe.

Piața sa cheie de export a fost China pentru produsele din pui, cu 32.000 de tone, cu livrări care includ în principal picioare de pui, aripioare și alte bucăți.

În ultimul an, Cherkizovo și-a intensificat transporturile de păsări de curte către CSI, asigurând în același timp aprovizionarea regulată către Arabia Saudită și extinderea exporturilor către națiunile africane.

Livrările de curcani au crescut cu 170%, până la 6.000 de tone în 2021, ca urmare a lansării exporturilor de curcani către China, care s-au ridicat la peste 2.000 de tone.

Procesatorul de carne a adăugat șase noi țări la geografia sa de export – Liberia, Mongolia, Congo, Serbia, Tadjikistan și Guineea Ecuatorială – ridicând numărul total de destinații de export la 21.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2