PiațăȘtiri

169

Ciocolata private label domina piata romaneasca

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Marcile private ale marilor retele de magazine s-au situat in primul semestru pe primul loc in topul vanzarilor de ciocolata, depa?sind impreuna branduri consacrate precum Milka, Poiana sau Africana, arata o analiza a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piata Vektor Marktforschung. Una din cele zece tablete de ciocoshy;lashy;ta consumate de un roman in medie in primul semestru a fost marca no-name, potrivit estimarilor ZF. Marcile private ale unor retele de magashy;zishy;ne precum Carrefour, Kaufland sau Mega Image au cucerit astfel prishy;mul loc pe inca o piata, dupa ce ?si-au asishy;gurat aceasta poshy;zitie in alte industrii precum sapun sau ulei, conform celor mai reshy;cente date din piata. Insa, in dashy;tele Vektor Marktshy;forshy;schung ca private label sunt luate toate marshy;cile prishy;vate, astshy;fel ca separat proshy;dushy;sele marilor magashy;zishy;ne au o cota de piashy;shy;ta mai mica. Piata ciocolatei, evaluata la 1,4 mishy;liarshy;de de lei anual, este domishy;nashy;ta de importuri, avand in veshy;dere ca cele mai vandute branshy;duri precum Milka sau Poiana nu sunt reashy;lizate pe plan local, conform datelor ZF. Romania se afla pe ultimele locuri in Europa in ceea ce prishy;veordm;te consumul de ciocolata, dar trendul consumului este ascendent.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2