Brandul de batoane de ciocolata Rom produse la Bucureordm;ti de Kandia Dulce a fost anul trecut cel mai vandut ca numar de bucati din acest segment, depa?sind brandul american Snickers, numarul unu mondial cu vanzari de peste 3 miliarde de dolari la nivel global, arata o analiza a ZF pe baza datelor din piata. Rom a terminat anul trecut cu vanzari in volum de peste 30 de milioane de bucati, cu o valoare estimata de ZF la peste 6-7 mil. euro, comparativ cu liderul la nivel mondial Snishy;ckers, care a avut 17,4 milioane de bucati vandute in Romania.Segmentul batoanelor este una dintre cele mai mari categorii din piata ciocolatei, acesta ajungand la aproape 60 de milioane de euro. Piata de batoane de ciocolata a fost relativ constanta in 2013, avand in perioada decembrie 2012 - noiembrie 2013 o scadere de 0,6% in volum ?si un plus de 0,6% in valoare, ajungand la 258 de milioane de lei 58 mil. euro , au declarat reprezentantii Nestleacute; Romania, liderul pietei de dulciuri, care citeazacompaniade cercetare de piata Nielsen. Nestleacute; Romania, cu afaceri de 150 mil. euro anul trecut, are in portofoliu brandul Lion, al patrulea cel mai vandut de pe segmentul batoane. Anul trecut, elvetienii de la Nestleacute;, care au o fabrica de napolitane la Timiordm;oara, au vandut circa 11 milioane de bucati de Lion. Brandul Lion, din portofoliul Nestshy;leacute; Romania, considerand aici inshy;treashy;ga gama Lion, Lion King Size, dar ?si extensiile Lion peanut ?si Lion white , a avut vanzari de 11 milioane de bucati cu o creordm;tere de aproximativ 25% in perioada decembrie 2012 - noiembrie 2013 fata de perioada decembrie 2011-noiembrie 2012, au mai spus reprezentantii Nestleacute; Romania care au citatcompaniade cercetare de piata Nielsen.Mai multe, pe www.zf.ro