PiațăȘtiri

177

Clientii si angajatii Lidl, donatie de 100.000 de lei pentru campania Zambet de copil

autor

MeetMilk.ro

distribuie

In cadrul unei noi editii a campaniei Zambet de copil, desfasurata in perioada 10 iulie - 31 august, urnele de donatii aflate la casele de marcat din magazinele Lidl au colectat 100.000 lei. Fondurile stranse vor contribui la sprijinirea educatiei copiilor saraci din programul Fiecare Copil in Gradinita al Asociatiei OvidiuRo. Si la aceasta editie a campaniei Zambet de copil, clientii Lidl impreuna cu angajatii au demonstrat ca sprijinul fiecaruia conteaza pentru a face o schimbare in bine in comunitate. Fondurile stranse in aceasta editie a campaniei vor fi directionate catre sprijinirea a 93 de copii saraci, beneficiari ai programului Fiecare Copil in Gradinita, derulat de Asociatia OvidiuRo. Dupa zece ani de programe de integrare scolara si sociala a grupurilor dezavantajate, Leslie Hawke si Maria Gheorghiu, cofondatoarele Asociatiei OvidiuRo, au observat ca majoritatea copiilor saraci nu reusesc sa recupereze decalajul educational fata de colegii lor, daca nu beneficiaza de oportunitati de invatare de la varste cat mai fragede. Decizia de a incepe un program educational pentru prescolari a venit firesc si, astfel, s-a nascut Fiecare Copil in Gradinita, lansat in 2010, cu girul Ministerului Educatiei. Mai multe, pe www.revista-piata.ro

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2