190
Coca-Cola a înregistrat vânzări în creștere volumică peste nivelurile pre-pandemice
T4 2021 a marcat primul trimestru în care volumele Coca-Cola au crescut peste volumele pre-pandemie, informează BeverageDaily.
Compania și-a lansat rezultatele T4 și FY2021 în această dimineață. În total, veniturile nete pentru anul au crescut cu 17% față de 2020, la 38,7 miliarde USD, iar veniturile organice (non-GAAP) au crescut cu 16%. Volumul global de unități a crescut cu 8% pentru întregul an. Venitul din exploatare a crescut cu 15% pentru întregul an.
„În comparație cu 2019, volumul global de cazuri de unități s-a îmbunătățit secvenţial în fiecare trimestru în 2021, rezultând că volumul de unităţi pe întregul an fiind mai mare decât 2019”, spune compania.
„Această performanță a fost determinată de recuperarea continuă și asincronă pe multe piețe și de capacitatea companiei de a se adapta mai bine la valurile succesive ale pandemiei.
„Al patrulea trimestru a marcat primul trimestru în care volumul în deplasare a fost mai mare decât 2019, în timp ce puterea canalelor de acasă a continuat și ea.”
Având în vedere că ritmul redeschiderilor variază în întreaga lume, compania spune că își aplică cunoștințele locale pe fiecare piață pentru a investi în redresare într-un mod țintit.
Creșterile de volum (în cadrul tranzacției on-trade și off-trade) au fost observate în general. Băuturile răcoritoare spumante au crescut cu 7% pe parcursul anului, ajungând în topul volumelor din 2019, datorită performanței puternice din întreaga lume.
În mod similar, o creștere de 12% în 2021 pentru divizia de nutriție, sucuri, lactate și băuturi pe bază de plante a companiei a făcut ca aceste băuturi să depășească volumele din 2019.
Odată cu creșterea puternică a Bodyarmour în SUA (în care compania a achiziționat restul de 85% din cota de proprietate în noiembrie pentru 5,6 miliarde de dolari), băuturile pentru sport au crescut cu 13% pe parcursul anului, din nou cu volumul înainte de 2019.
„În 2021, sistemul nostru a demonstrat rezistență și flexibilitate navigând cu succes printr-un alt an de incertitudine”, a declarat James Quincey, președinte și CEO al The Coca-Cola Company.
„Ne-am concentrat pe strategiile noastre cheie și am ieșit mai puternici. Suntem încrezători că progresul în transformarea noastră strategică ne-a făcut o companie de băuturi totale mai agilă. În timp ce mediul rămâne dinamic, ne vom baza pe impulsul din 2021 pentru a stimula creșterea de top și a maximiza rentabilitatea.”