140
Daca credeati ca Coca-Cola a avut o idee geniala cand a lansat campania Share a Coke, prin care personaliza sticlele cu cele mai comune cateva sute de nume dintr-o tara, va inordm;elati. Diet Coke tocmai a personalizat 2 milioane de sticle unice din punct de vedere design, informeaza Magazinul Progresiv. Campania a fost initiata de Coca-Cola Israel ?si presupune un efort logistic extraordinar pentru ca a necesitat crearea unui algoritm unic prin care imprimantele au putut autogenera milioane de modele de ambalaje. Produsul final vorbeordm;te despre unicitatea consumatorilor de Diet Coke, este de parere Alon Yamir, Vicepreordm;edintele de Marketing al Coca-Cola Israel. Ideea de geniu din spatele campaniei Share a Coke a fost capacitatea de a ii face pe consumatori sa simta ca li se adreseaza la un nivel foarte personal, pe nume, de?si daca stai sa te gandeordm;ti numele lor poate nu erau unice deloc pentru ca daca ar fi fost nu are fi ajuns sa fie pe o sticla Coca-Cola. Prin urmare, cel putin din perspectiva unicitatii, aceasta campanie este mult peste quot;Share a Cokequot;, doar ca, aordm;a cum ne-am obiordm;nuit, perceptia consumatorilor este cea care va face intr-un final diferenta. Totu?si, chiar ?si daca nu va genera acela?si nivel de buzz, campania Diet Coke este un succes ?si doar pentru modul in care arata sticlele ?si pentru procesul tehnologic pe care l-a presupus. Ramane de vazut daca initiativa se va bucura de acela?si succes ?si din punct de vedere al vanzarilor, rezultate care sa justifice extinderea campaniei ?si in alte piete.