Gama de bauturi din sucuri de fructe Cappy, din portofoliul Companiei Coca-Cola se relanseaza. Schimbarea este reflectata atat la nivelul ambalajului, cat ?si la nivelul aromelor. Cappy va trece de la ambalajul de carton la sticla PET de 1 litru ?si va fi disponibil intr-o gama extinsa de arome: portocale, mere, piersici, ro?sii ?si pere.Noul ambalaj PET transparent este mai uordm;or de folosit datorita formei ?si le ofera consumatorilor posibilitatea de a vedea continutul sticlei, dar ?si de a verifica cu uordm;urinta calitatea produsului pe care il consuma. Eticheta a suferit ?si ea modificari, are dimensiuni mai mari, pentru o mai buna vizibilitate a informatiilor relevante pentru consumatori. Am cautat mereu noi metode de a imbunatati portofoliul de produse Cappy, in ceea ce priveordm;te caracteristicile produsului, adaptarea ambalajului la cerintele unei piete in continua miordm;care ?si dezvoltarea de arome noi. Noua gama Cappy completeaza portofoliul companiei Coca-Cola ?si ii consolideaza pozitia pe piata de bauturi din sucuri de fructe, a declarat Andreea Dragan, Marketing Activation Manager Juices Romania Moldova, Coca-Cola Romania. Noua gama va fi disponibila la nivel national, in marile lanturi de magazine, dar ?si in locatiile din comertul traditional. Lansarea noului sortiment de bauturi din sucuri de fructe Cappy este sustinuta de o campanie nationala de comunicare, cu activari in-store, pe digital, social media ?si PR. Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume ?si le ofera consumatorilor peste 500 de marci de bauturi racoritoare carbogazoase ?si necarbogazoase. Portofoliul companiei cuprinde branduri in valoare de 16 miliarde de dolari, printre care se numara Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apa vitaminizata, Powerade, Minute Maid, Simply, Cappy, Georgia ?si Del Valle. In Romania, ca in toate tarile in care i?si desfaordm;oara activitatea, Coca-Cola detine ?si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii ?si distributiei produselor catre consumatori. In Romania, sistemul este format din Coca-Cola Romania filiala The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate ?si partenerul sau Coca-Cola Hellenic Coca-Cola HBC Romania, care imbuteliaza ?si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania . Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro