Vanzarile Coca-Cola in Romania ?si-au redus declinul in trimestrul al treilea, sprijinite de volume in creordm;tere atat pe segmentul bauturilor carbogazoase, cat ?si pe ansamblul pietei bauturilor racoritoare nonalcoolice, se arata in raportul financiar al grupului. quot;Volumul vanzarilor in Romania s-a imbunatatit pentru al doilea trimestru consecutiv, scazand marginal la finele trimestrului al treilea, dupa un declin de circa 15% in aceea?si perioada a anului trecut. Ca urmare, in primele noua luni, scaderea s-a temperat undeva la 5%,quot; potrivit raportului Coca-Cola HBC AG. Coca-Cola arata ca vanzarile de bauturi carbogazoase in Romania au revenit pe creordm;tere in trimestrul al treilea, cu un avans al volumelor de 1%, sprijinite de marcile Fanta, Sprite ?si Coca-Cola Zero. Aceasta din urma a inregistrat o creordm;tere de 11% comparativ cu perioada similara a anului trecut. quot;Per total, am crescut in volum ?si cota de piata atat pe segmentul bauturilor carbogazoase, cat ?si pe piata bauturilor racoritoare nonalcoolicequot;, se arata in raport. La nivel de grup, volumul vanzarilor Coca-Cola a scazut cu 3,9% in primele noua luni, la aproape 1,52 miliarde de navete. Veniturile nete din vanzari s-au redus cu 5,6%, la 5 miliarde de euro. Excluand impactul cursului valutar, venitul pe naveta a crescut cu 2,5%, se arata in raport. Profitul dupa taxe, atribuibil actionarilor, a scazut la 367,8 milioane de euro, de la 385,6 milioane de euro in ianuarie-septembrie anul trecut.