TehnologiiȘtiri

212

Consumatorii sunt derutați în privința reciclării ambalajelor din materiale plastice

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Lipsa de coeziune și infrastructură în industria reciclării materialelor plastice duce la confuzia consumatorilor, multe mărci deținând și comercianții cu amănuntul responsabili de asigurarea reducerii la minimum a deșeurilor de plastic, a constatat un studiu realizat de PA Consulting.

Lupta cu legile

Potrivit grupului care a găzduit o sesiune specială alături de Unilever la Summitul Global al Forumului pentru Bunuri de Consum, procedurile de gestionare a deșeurilor variază adesea între municipalități, state și țări, ceea ce înseamnă că este dificil pentru consumatori să știe ce ar trebui și ce nu ar trebui să facă. când vine vorba de reciclare.

„Mărcile care doresc să facă schimbări sistemice trebuie să se lupte cu o mulțime de legi la nivel regional”, explică Tony Perotta, expert în sustenabilitate PA.

De asemenea, problematică este și problema stabilirii cine este în cele din urmă responsabil pentru locul în care un produs ajunge în fluxul de deșeuri, spune PA Consulting.

„Consumatorii răspund din ce în ce mai mult de mărci și comercianți cu amănuntul responsabili pentru întreaga gamă a durabilității, de la aprovizionarea cu ingrediente până la sfârșitul vieții și nu numai”, spune Perotta. „Brandurile care iau o proprietate radicală asupra întregului proces și facilitează alegerile durabile pentru consumatori își vor permite clienții să facă schimbări pozitive.”

Preluarea proprietății radicale

Asumarea „proprietății radicale” în acest caz implică o serie de responsabilități - reducerea la minimum a materialelor plastice de unică folosință (sau eliminarea totală a materialelor plastice) este un pas pozitiv, la fel ca și proiectarea mai eficientă a produselor, în timp ce pentru bunurile durabile, mărcile ar trebui să ia în considerare și „recomercarea” , preluarea înapoi a produselor uzate pentru recondiționare și / sau reciclare a materialelor.

„Cu atât de multă confuzie în ceea ce privește ceea ce este reciclabil și cum să procedăm la eliminarea„ adecvată ”, mărcile au posibilitatea de a informa, educa și conduce”, spune Perotta. „Fiți explicit cu privire la modul de reciclare a diferitelor materiale și facilitați consumatorilor acest lucru. Nu le lăsați pe cârlig pentru a-și da seama lucrurile singuri.

„Inovația de la capăt la capăt în acest spațiu - de la proiectarea produselor până la fabricarea, ambalarea, distribuția și prelucrarea deșeurilor - este o oportunitate complexă, dar necesară și plină de satisfacții.”

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2