Repere

160

Contractul Angst-Mega Image, pus in dezbatere de Consiliul Concurentei

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Comunicat Consiliul Concurentei C.C. supune dezbaterii publice propunerile de angajamente formulate de SC Mega Image SRL in vederea inlaturarii ingrijprarilor de ordin concurential identificate in analiza operatiunii de preluare a 20 de magazine apartinand SC Angst Retail SRL. In urma analizei, Consiliul Concurentei a constatat ca tranzactia poate conduce la consolidareapozitiei puternice a Mega Image pe piata comertului cu amanuntul de produse alimentare ?si nealimentare de consum curent, prin magazine de tip supermarket, hypermarket, magazine de tip discount ?si alte magazine similare cum ar fi magazinele de proximitate sau de cartier din zonele centrale ale Bucureordm;tiului. Astfel, zonele pentru care Consiliul Concurentei ?si-a exprimat ingrijorarile de ordin concurential, respectiv reducerea posibilitatilor de alegere ale consumatorilor, sunt Amzei, Academiei ?si Perla. Ca urmare, Mega Image a renuntat la achizitionarea magazinului Angst Perla, prin incheierea unui act aditional la Contractul de vanzare-cumparare. Angajamentele propuse de Mega Image constau in cesionarea magazinelor Angst Amzei ?si Angst Academiei sau a unuia sau mai multor magazine din reteaua Mega Image, ale caror vanzari aferente anului 2013 sunt egale sau mai mari cu vanzarile realizate de magazinele Angst Amzei, ?si respectiv Angst Academiei. De asemenea, Mega Image s-a angajat sa nu se implice in activitatile cesionate decat dupa trecerea unei perioade semnificative de 10 ani. Continutul angajamentelor formulate de Mega Image sunt publicate pe pagina de internet a autoritatii de concurenta, la adresa: http://www.consiliulconcurentei.ro. Dupa analiza observatiilor formulate de catre terti, Consiliul Concurentei poate solicita partilor modificarea propunerilor ?si poate decide acceptarea sau respingerea angajamentelor.Autoritatea de concurenta va verifica indeplinirea angajamentelor de catre Mega Image. Consiliul Concurentei invita persoanele fizice sau juridice interesate sa trimita observatii cu privire la angajamentele propuse de catre Mega Image pana la data de 20 noiembrie 2014, prin fax la nr. 021.405.45.10, prin e-mail laadresa [email protected] sau prin posta la urmatoarea adresa: Consiliul Concurentei, Piata Presei Libere nr. 1, corp D1, sector 1, Bucureordm;ti, cod poordm;tal 013701, Oficiul Poordm;tal nr. 33. Amintim ca, anterior, Consiliul Concurentei a constatat ca preluarea celor 20 de magazine poate conduce la consolidarea pozitiei puternice a Mega Image din zonele centrale ale Bucureordm;tiului. Astfel, zonele pentru care institutia ?si-a exprimat ingrijorarile de ordin concurential, respectiv reducerea posibilitatilor de alegere ale consumatorilor, sunt Amzei, Academiei ?si Perla. Ca urmare, Mega Image a renuntat la achizitionarea magazinului Angst Perla, prin incheierea unui act aditional la contractul de vanzare-cumparare. Angajamentele propuse de Mega Image constau in cesionarea magazinelor Angst Amzei ?si Angst Academiei sau a unuia ori mai multor magazine din reteaua Mega Image, ale caror vanzari aferente anului 2013 sunt egale sau mai mari cu vanzarile realizate de respectivele unitati

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2