182
Povestea celor doua familii de tineri care au lasat viata de la oras pentru a se dedica unei ferme din apropierea Capitalei a reusit sa mai adune un succes. Pe pagina de Facebook a deja brandului Cosul de legume, detinatorii micii afaceri din agribusiness au anuntat ca au devenit furnizori pentru producatorul de gustari sanatoase - FruFru. Acesta din urma are mai multe puncte de vanzare in Capitala, iar produsele sale fara bazaconii pot fi gasite si in cafenelele din Romania ale celui mai cunoscut brand din domeniu - Starbucks. De anul acesta, produsele fara bazaconii de la FruFru vor fi facute cu legume de la Cosul cu legume! Iar produsele frufru pot fi cumparate de azi si in Starbucks, au anuntat tinerii fermieri pe Facebook. In forma sa actuala, Cosul de legume a pornit in anul 2011, cu Andrei si Alexandra Barbu care au vrut sa isi hraneasca fetita cu alimente sanatoase. si pentru ca cererea era din ce in ce mai mare, la sfarsitul lui 2012, lui Andrei Barbu si sotiei sale Alexandra, li s-au alaturat Matei si Sabina Dumitrescu, care au devenit asociati. Cele doua familii cultiva o suprafata de 16 hectare, insamantata cu soiuri vechi de legume, fructe si plante aromatice. Avem convingerea ca este important sa avem produse lipsite de biostimulatori, pesticide si ingrasaminte chimice, insa la fel de important este continutul de vitamine, minerale si fitonutrienti, se mai arata pe site-ul afacerii. Cosul de legume s-a adaptat rapid pietei si nu s-a multumit ca iarna sa fie un sezon mort pentru business. Asa ca au inclus in oferta loc produse locale: zacusca, muraturi, gemuri, paine facuta in casa cu dovleac, nuca sau alune. Mai mult, in sezonul rece, afacerea a inceput sa dea bucurestenilor oportunitatea de a cumpara pui de tara, crescuti la curte doar cu legume, lucerna si cereale. Chiar daca este iarna, cand in mod natural niciun fel de leguma nu mai creste, incercam sa va fim aproape si sa va oferim produse cat mai sanatoase: Pui crescut liber, branza de bivolita, muraturi asortate, zacusca, gem de mere cu nuca, goji si merisor, peltea de gutui si multe altele, si-au anuntat fermierii luna trecuta toti clientii fideli, abonatii Cosul cu legume. Tot in lunile reci, tinerii producatori au participat si au organizat o serie de evenimente menite sa promoveze principiile unei alimentatii sanatoase. Mai multe, pe www.agrointel.ro