480
Danone este în discuții exclusive cu grupul italian de cofetărie Ferrero despre vânzarea mărcii sale franceze de biscuiți Michel et Augustin, care nu se mai încadrează în strategia companiei franceze de lactate.
Danone a achiziționat Michel et Augustin abia în 2019, la trei ani după ce a preluat un pachet minoritar în companie.
Brandul francez este cel mai bine cunoscut pentru biscuiții săi dulci și sărați, dar comercializează și deserturi și băuturi.
”Michel et Augustin este un brand foarte iubit, dar nu se încadrează în prioritățile noastre de investiții, în cadrul strategiei noastre Renew Danone”, a declarat directorul general adjunct Juergen Esser pentru Reuters.
Danone caută acum să găsească o soluție prin vânzarea mărcii către CTH Invest, un holding belgian al familiei italiene Ferrero.
Producătorul de mărci de cofetărie cunoscute precum Nutella, Kinder, Delacre și Tic Tac nu a vrut să dezvăluie niciun detaliu financiar.