PiațăȘtiri

158

Departamentul de marketing Herbalife condus de un fost director de la Bergenbier

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Liviu Irimia, care ?si-a construit cariera in departamentele de marketing ?si vanzari ale multinationalelor precum Nestleacute;, Beiersdorf Nivea , JTI sau InBev actualul Bergenbier , a preluat din toamna anului trecut pozitia de sales marketing manager in cadrul companiei de vanzari directe Herbalife Romania, cu vanzari de 12 mil. euro in 2012. Dupa 20 de ani de experienta in industria FMCG, am ales un domeniu interesant ?si dishy;namic, cel al vanzarilor directe. Ce este diferit aici? In primul rand modul de a face business. Nu se bazeaza doar pe eficienta canashy;lelor de distributie ?si pe specificul segmentelor de consumatori, este vorba de o abordare pershy;sonala. Herbalife este o companie de vanzari directe care vinde produse de nutritie interna controlul greutatii, suplimente ?si produse pentru sportivi ?si externa ingrijire personala . Cea mai mare pondere in totalul vanzarilor o au, potrivit ultimelor date detinute de ZF, produsele pentru controlul greutatii, care contribuie cu 35-40% la totalul businessului, urmate de suplimente ?si produse pentru sportivi ?si produsele de ingrijire personala pe ultimul loc cu pana la zece procente mai multe pe www.zf.ro .

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2