ConfectionaryNews notează că Mars Chocolate, Drinks and Treats (MCD&T) a creat o nouă băutură M&M’s Brownie Milk. Categoria totală a laptelui aromatizat din Regatul Unit valorează 515 milioane de lire sterline, o creștere cu 25% în comparație cu anul trecut, potrivit celor mai recente cercetări.
Laptele cu aromă de ciocolată este a doua cea mai mare subcategorie, în valoare de 116 milioane de lire sterline, o creștere cu 12% față de anul trecut.
Într-o sticlă PMP atrăgătoare de 350 ml, Mars speră să intre pe piață cu băutura M&M’s Brownie Milk – o nouă combinație de arome de brownies de ciocolată înveliți într-o coajă M&M’s și lapte cremos.
Michelle Frost, director general la Mars Chocolate Drinks and Treats, a declarat: „Credem că puterea mărcii M&M’s, care este susținută de o investiție media de 4 milioane de lire sterline în acest an, combinată cu sticle de impuls luminos, vor atrage noi clienți.
În timp ce cumpărătorii existenți de băuturi cu lapte caută produse noi pe care să le încerce, ceea ce, la rândul său, adaugă cheltuieli suplimentare categoriei.
„Vânzările gamei noastre de băuturi din lapte cu ciocolată depășesc această subcategorie importantă cu o creștere de 20% și suntem încrezători că lansarea M&M’s Brownie Milk va duce la creșterea vânzărilor noastre.”
Gama de băuturi cu lapte MCD&T include și Mars, Mars Caramel, Maltesers, MilkyWay, Twix, Snickers, Bounty și Galaxy.
Toate SKU-urile sunt potrivite pentru vegetarieni și nu au zahăr adăugat, iar Mars spune că, deși sunt cel mai bine prezentate cumpărătorilor într-un frigider, produsele pot fi depozitate în mediu ambiental.