SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT E DE CONTACT:STATIUNEA DE CERCETARE DEZVOLTARE AGRICOLA SECUIENIAdresa postala: STRADA PRINCIPALA NUMARUL 371 , Localitatea: Secuieni , Cod postal: 617415 , Romania , Punct e de contact: MIHAIL ROMAN , Tel. +40 233745136 , Email: [email protected] , [email protected] , [email protected] , Fax: +40 233745137 , Adresa internet URL : www.scda.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roADRESA DE LA CARE SE POT OBTINE INFORMATII SUPLIMENTARE:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCAIETUL DE SARCINI SI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE INCLUSIV DOCUMENTELE PENTRU DIALOGUL COMPETITIV SI SISTEMUL DE ACHIZITIE DINAMIC POT FI OBTINUTE LA:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOFERTELE SAU SOLICITARILE DE PARTICIPARE TREBUIE TRANSMISE LA:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA ACTIVITATILE PRINCIPALE Institutie Publica in subordinea ASAS BucurestiActivitate activitati Altele: cercetare-dezvoltare agricolaAUTORITATEA CONTRACTANTA ACTIONEAZA IN NUMELE ALTOR AUTORITATI CONTRACTANTENuSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractantaAchizitie ingrasaminte chimiceII.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilorFurnizareCumparareLocul principal de livrare: str. Principala nr.371, com.Secuieni, jud. NeamtCodul NUTS: RO214 - NeamtII.1.3 Anuntul implicaUn contract de achizitii publiceII.1.4 Informatii privind acordul-cadruII.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorContractul consta in achizitionarea unor cantitati de ingrasaminte complexe, azotat de amoniu si superfosfat concentrat, conform specificatiilor din caietul de sarciniII.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 24440000-0 - Diverse tipuri de ingrasaminte Rev.2 24400000-8 - Ingrasaminte si compusi azotati Rev.2 24420000-4 - Ingrasaminte fosfatice Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publiceNuII.1.8 Impartire in loturiNuII.1.9 Vor fi acceptate varianteNuII.2 CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRUII.2.1 Cantitatea totala sau domeniul280000 kg ingrasaminte complexe 125000 kg azotat de amoniu 3000 kg supefosfat concentratValoarea estimata fara TVA: 600,200 RONII.2.2 OptiuniNuII.3 DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE9 luni incepand de la data atribuirii contractului SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICEIII.1 CONDITII REFERITOARE LA CONTRACTIII.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitate12000 lei iar pentru IMM-uri 6000 lei. Modalitatea de constituire este conform art.86 alin. 1 din H.G. nr.925/2006 cu modificarile ulterioare. In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin virament bancar, acesta se va face in contul RO55TREZ4925005XXX004310 deschis la Trezoreria Roman. Pentru operatorii economici strini garantia se poate constitui si in euro sau alte valute la un curs BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu cinci zile. In orice situatie, dovada constituirii garantie de participare trebuie sa fie prezentata pana la data si ora limita pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie de cel putin 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art.90 alin 1 si 3 din HG nr.925/2006 cu modificarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea contractului, fara TVA.III.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevantealte surseIII.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractulAsociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIII.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii specialeNuIII.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe solicita declaratii pe propria raspundere semnate de reprezentantii legali si stampilate privind neincadrarea in prevederile art.180 Formularul nr.1 , art.181 Formularul nr.2 , art.69^1 Formularul nr.3 , certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr.4 , Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.5 . In cazul IMM-urilor se solicita si Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria Intreprinderilori mici si mijlocii Formularul nr.6 . Persoane cu functii de raspundere in cadrul autoritatii contractante : Trotus Elena-Director , Tanaru Ioan-Contabil Sef,Trotus Dumitru-sef serviciu marketing ,Prisecaru Remus-Sef birou resurse umane , Roman Mihail-analist programator. Se solicita certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul statului, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Se solicita certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul local, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a certificatelor fiscale nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin 4 din HG nr.925/2006. Nota: in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Copie cu mentiunea quot;conform cu originalulquot; dupa Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din certificatul ORC sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de minim 1200000 lei se prezinta in Formularul nr.7, semnat si stampilat. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Indeplinirea cerintei se demonstreaza conform prevederilor art. 185 din OUG 34/2006.Nivel uri specific e minim e necesar e Calculul cursului mediu leu/alta valuta este cel comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Media cifrei de afaceri globale se declara in Fisa de informatii generale Formularul nr. 7. Se prezinta copie dupa un document justificativ care demonstreaza indeplinirea cerintei, conform prev. art.5 din Ordinul 509/2011. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta Formularul nr.7.III.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateOfertantii vor prezenta lista cu principalele furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor . Din lista trebuie sa reiasa ca ofertantul a furnizat produse similare in valoare cumulata de cel putin 600.000 lei sau echivalent alta valuta calculat la cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR. in baza a unul sau mai multe contracte. In sustinerea cerintei de calificare, ofertantii vor completa Formularul 8 si tabelul anexat acestuia si vor prezenta cel putin un certificat/ document emis sau contrasemnat de b eneficiar, continand valori, perioade de livrare,etcNivel uri specific e minim e necesar e Formularul 8 si tabelul anexat acestuia si vor prezenta cel putin un certificat/ document emis sau contrasemnat de beneficiar, continand valori, perioade de livrare,etc In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta Formularul nr.8III.2.4 Contracte rezervateNuIII.3 CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICIIIII.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesiiNuIII.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respectiveNuSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 TIPUL PROCEDURIIIV.1.1 Tipul proceduriiLicitatie deschisaIV.2 CRITERII DE ATRIBUIREIV.2.1 Criterii de atribuirePretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza o licitatie electronicaNuIV.3 INFORMATII ADMINISTRATIVEIV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contractDaAnunt de intentieNumarul anuntului in JO: 2013/S209-361743 din 26.10.2013IV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.02.2014 15:00Documente de plata: NUIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare25.02.2014 15:00IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareRomanaIV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData: 26.02.2014 13:00Locul: sediul SCDA Secuieni, str. principala nr.371, com.Secuieni, jud. NeamtPersoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: daCate un reprezentant imputernicit al ofertantilor, care va prezenta copie dupa buletin si delegatia de imputernicire.SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 CONTRACTUL ESTE PERIODICNuVI.2 CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARENuTip de finantare: Alte fonduriVI.3 ALTE INFORMATIIIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis pentru a se putea stabili oferta castigatoare. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic acest program este disponibil gratuit pe situ-rile furnizorilor de semnatura electronica .VI.4 CAI DE ATACVI.4.1 Organism competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: [email protected] , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet URL : http://www.cnsc.roOrganism competent pentru procedurile de mediereVI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atacTermenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art 256^2 din OUG 34/2006VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacOficiul juridic al SCDA SecuieniAdresa postala: str. Principala nr.377 , Localitatea: com. Secuieni , Cod postal: 617415 , Romania , Tel. +40 233745136 , Email: [email protected] , Fax: +40 233745137 , Adresa internet URL : www.scda.ro