Repere

195

DSM promite o metoda mai simpla pentru berea fara gluten

autor

MeetMilk.ro

distribuie

quot;Focusarea pe noi grupuri de consumatori, cu diferite stiluri de viata, precum si caracteristicile geografice va fi cel mai bun mod de a gasi noi oportunitati de cresterequot;, a spus Fokke van den Berg de la compania DSM, informeaza Food Navigator. DSM a introdus o gama de enzime pentru o productie mai simplificata de bere fara gluten, care are acelasi gust si arata ca un lager obisnuit, a declarat compania. DSM a sustinut ca enzimele sale, cum ar fi Brewers Clarex ar permite producatorilor de bere sa fabrice cu usurinta bere fara gluten, folosind boabe care contin gluten, iar proteina din gluten se sparge la inceputul procesului de fermentatie. Pana in prezent producerea de bere fara gluten a fost posibila prin procese complexe sau utilizarea de cereale fara gluten, cum ar fi mei, orez, sorg, hrisca sau de porumb. Cu toate acestea, gustul berii a fost foarte mult afectat. quot;In ultimii ani, am vazut ca 10% din noile produse lansate pe piata au fost fara gluten, dar doar 1% dintre noi producatori de bere declara aceasta afirmatie. Analiza noastra arata ca exista un interes si o atractie mare pentru consumatori in trendul fara gluten de careproducatorii de bere pot beneficiaquot;, a spus Fokke van den Berg, director de marketing la nivel global al DSM Food Specialties. Proliferarea microberariilor Ideea din spatele enzimelor pentru bere fara gluten a fost de a urmari tendintele de succes din industria alimentara si a bauturilor de larg consum. Produsele cu specificatia fara au devenit din ce in ce mai populare in timp ce consumatori sunt in cautare de produse fara sare, fara grasime, fara ingrediente artificiale si acelea fara potentiali alergeni, cum ar fi lactoza sau glutenul. quot;Personal simt ca trendul fara gluten este cel mai puternic si cel mai de durata, cu o crestere de pana anul la 37% pe anquot;, a spus Renton Hamish de la Alinta Internationala pentru Marketingul Produselor Alimentare. quot;Oarecum surprinzator, aceasta tendinta nu vine doar din partea celor care au anumite suferinte, cum ar fi boala celiaca care cumpara produse fara gluten, deoarece 98% din piata este de fapt formata din non-suferinzi. Aceasta tendinta este rezultatul aparitiilor publice ale unor celebritati care incurajeaza o dieta fara gluten ca o alegere de viata sanatoasa, a adaugat acesta. Mai mult decat atat, in ultimii ani industria a vazut un numar in crestere de microberarii care tin cont de preferintele consumatorilor pentru mai multe varietati de bere artizanale si de specialitate.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2