Știri

103

El Pato: Rafinament si savoare, pentru fiecare!

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Pana acum putina vreme, se numea Chez Marie-Icoanei. Acum, se nu meste El Pato, adica, nimic altceva decat unul dintre cele mai rafinate restaurante din centrul Bucurestiului, fiind situat pe strada Dionisie Lupu, la numarul 48; cu alte cuvinte, perfect la incemana oricui doreste sa se rasfete cu o portie, sau doua, sau mai multe, de rafinament si savoare, intr-o ambianta care sugereaza o eleganta simpla dar dinamica. si, nu doar atat! Dar, pentru a afla ce ofera El Pato, consumatorilor care ii vor trece pragul, ne-am adresat domnilor Florian Barac si Adrian timpu, cei doi proprietarti ai restaurantului. Iata ce ne-au declarat: Un concept dinamic, la dispozitia tuturor InfoALIMENT Magazin: Cand a fost demarata afacerea pe care o conduceti? Florian Barac: Afacerea a fost demarata inca din anul 2008, restaurantul numindu-se, pana la inceputul acestui an, Chez Marie-Icoanei, cand am decis, impreuna cu asociatul meu, domnul Adrian tampu, schimbarea denumirii in El Pato. iAM: Cum a mers afacerea in perioada anterioara? FB: Spre bucuria noastra, afacerea a mers bine, in ciuda crizei pe care am traversat-o cu totii. Aceasta, datorita calitatii de exceptie a preparatelor oferite clientilor nostri, a servirii deosebite, dar si a absentei unei concurente care acum este mult mai accentuata. Acest fapt, zic eu, e de bun augur, pentru ca ne determina la o permanenta inventivitate si la mentinerea standardelor la cote extrem de ridicate, fapt care ne diferentiaza in fata celorlalte restaurante din zona. iAM: Ce v-a determinat sa schimbati numele restaurantului? FB: In conditiile accentuarii concurentei, asa cum am amintit anterior, am cautat sa dam un nou dinamism intregii activitati. Iar, numele ales, El Pato insemnand in limba romana rata, a fost sugerat de faptul ca restaurantul nostru este, poate, locul in care carnea de rata se prepara cel mai bine dintre toate restaurantele din Bucuresti. Insa, subliniez un lucru: Intr-adevar, avem o linie gastronomica dedicata prepararii ratei, dar bucataria este internationala, completata cu un bogat sortiment de mancaruri traditionale romanesti. In plus, El Pato este unul dintre putinele restaurante de sine-statatoare din Capitala, in care se poate lua micul dejun. iAM: Cu ce vine nou El Pato, fata de Chez Marie-Icoanei? FB: Pe langa logoul atragator, El Pato vine cu un design interior nou, elegant, simplu, dinamic si care se aliniaza noului concept: acela ca, de acum, ne adresam tuturor categoriilor de consumatori, tuturor categoriilor de varsta. Vechiul concept se adresa clientilor cu o varsta de peste 50-55 de ani. Acum, nu doar ca vizam toate categoriile, dar ii si imbiem pe cei care au locurile de munca in zona sa ia micul dejun la noi, sa ia masa de pranz la El Pato, ori sa petreaca o seara placuta, dupa o zi de munca sau la finalul unei plimbari prin centrul Bucurestiului, intr-o ambianta de o eleganta discreta dar neinchistata de rigori decadente. Punem insa accent pe atragerea tinerilor, dand posibilitatea de a-i avea ca oaspeti nu doar pentru a comanda din preparatele noastre, ci si doar, daca doresc, pentru a savura linistiti o cafea, o salata sau o bere. iAM: Desfasurati si o activitate de catering? FB: Da, avem deja contracte cu firme pentru care asiguram livrarea mesei de pranz. Dar, o divizie de catering, in sine, este de abia in faza de proiect. Oricum, putem oricand sa onoram astfel de comenzi, daca numarul portiilor comandate depaseste cifra 20. Totul, la cele mai inalte standarde de calitate, igiena si siguranta alimentara iAM: Domnule Adrian timpu, cum asigurati aprovizionarea cu materie prima si ingrediente, pentru bucatarie? Adrian timpu: Toata materia prima si ingredientele pe care le folosim la prepararea retetelor sunt foarte atent selectionate, fiind de cea mai buna calitate si, in primul rand, foarte proaspete. Lucram cu distribuitori, dar acestia au fost foarte atent selectionati si nu doar atat, verificam cu foarte mare strictete calitatea materiei prime furnizata, prospetimea ei, respectand deplin normele de igiena si siguranta alimentara. Desigur, acolo unde nu se poate altfel, folosim si materie prima congelata, dar si aceea este de cea mai buna calitate. Cu aceste lucruri nu ne jucam si nu facem rabat de la calitate. iAM: Va rugam sa descrieti gama sortimentala a preparatelor. At: Pentru ca am dorit sa ne pastram vechii clienti care, de ani de zile veneau la noi, desigur, si pentru alte preparate, dar in special, pentru mancarurile bazate pe carne de rata, am pastrat aceasta linie gastronomica. De exemplu, Rata casei este un preparat etalon al restaurantului nostru, savoarea acestuia fiind recunoscuta si, deja, celebra, in randul amatorilor. Insa, aceasta linie gastronomica este completata de alte cinci preparate pe baza de carne de rata, cu toate, deosebit de delicioase. Subliniez, insa, ce a spus asociatul si prietenul meu: Caracterul bucatariei restaurantului El Patoeste international, completat de o foarte bogata gama de mancaruri romanesti. Uneori, ni se pare ca oferta noastra este mult prea bogata, dar in acest fel dorim sa onoram orice preferinta. iAM: Cum completati acest meniu deosebit de bogat si rafinat, cu oferta de bauturi? At: In proportie de 80 %, vinurile pe care le oferim clientilor nostri sunt romanesti. Alaturi de acestea servim si cateva soiuri de vinuri frantuzesti si italienesti. Desigur, de la bar pot fi comandate si bauturi spirtoase, bere sau racoritoare, cafea etc. iAM: In ce masura v-a afectat Legea anti-fumat? FB: Intr-o masura foarte mare. Cred ca, initial, am pierdut cca. 30 % dintre clienti. Am recuperat, insa, avand amenajat un spatiu special pentru ei, pentru perioadele cu temperaturi scazute. Dar primavara, vara si toamna, cat permit temperaturile, avem amenajata o gradina-restaurant deosebit de cocheta. iAM: Care sunt proiectele de viitor? FB: Daca totul va merge bine, si suntem convinsi ca va merge bine, pana la finalul acestui an vom mai deschide un restaurant El Pato. iAM: Ce mesaj doriti sa transmiteti cititorilor revistei infoALIMENT Magazin? FB: Ii asteptam sa ne treaca pragul, ii asteptam sa ne devina clienti fideli.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2