PiațăȘtiri

296

Etichete “eco” pentru uleiul de palmier

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Un studiu recent al evoluțiilor pieței și lanțului de aprovizionare durabil al uleiului de palmier din Europa a arătat că licențele de utilizare a mărcii RSPO pe produse s-au dublat între 2020 și 2021.

Membrii RSPO care dețin certificare pentru lanțul de aprovizionare au dreptul să facă declarații în ambalaj cu privire la produsele de ulei de palmier sustenabile certificate conținute în produsele lor.

La Forumul Economic Mondial de anul acesta, Alan Jope, directorul executiv al Unilever, a spus că „consumatorii, în special tinerii, fac alegeri de brand bazate pe impactul social și de mediu. Mărcile noastre durabile cresc mult mai repede decât restul portofoliului nostru”.

Utilizarea etichetelor ecologice are beneficiile sale atât pentru întreprinderi, cât și pentru consumatori.

Pentru producătorii de bunuri de larg consum și comercianții cu amănuntul cu produse de marcă proprie, etichetele ecologice nu numai că ajută la îmbunătățirea imaginii mărcii și la păstrarea clienților existenți, ci și la atragerea de noi clienți.

Pentru consumatori, etichetele ecologice oferă o indicație vizuală rapidă a asigurării durabilității.

Masa rotundă pentru uleiul de palmier durabil (RSPO) este considerată a fi cel mai riguros standard global care abordează problemele de durabilitate socială și de mediu.

Conform Programului Forest Peoples, RSPO are cel mai puternic set de cerințe din principalele standarde de durabilitate a palmierului de ulei din lume.

În plus, în mai 2022, RSPO a fost una dintre cele 12 etichete de calitate și durabilitate din industria alimentară care a primit „Eticheta de calitate superioară” de la organizația independentă olandeză „Milieucentraal”.

Cu toate acestea, întrebarea rămâne: cum a crescut gradul de conștientizare a consumatorilor o creștere a utilizării mărcii comerciale RSPO?

De asemenea, ce mai poate face industria pentru a demonstra impactul pozitiv asupra consumatorului?

La viitorul Dialog privind uleiul de palmier durabil (SPOD), liderii industriei vor discuta despre tendințele percepției consumatorilor și necesitatea de a avea o narațiune mai echilibrată despre uleiul de palmier durabil.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2