Brutariile Paul lanseaza o campanie promotionala de vara dedicata tartelor cu fructe, desfasurata in perioada 8 iulie - 17 august, anunta un comunicat emis de Golin. Campania quot;Festivalul fructelorquot; are componente in-store, PR, OOH stickere in metrou si online pe paginile de Facebook si Instagram ale Paul Romania. Agentiile care s-au ocupat de dezvoltarea si implementarea campaniei sunt McCann si Golin, informeaza Iqads. In perioada promotiei, clientii Paul primesco tarta gratuit pentru fiecare doua tarte cumparate.quot;Festivalul fructelorquot;va fi promovat printr-un concurs pe reteleleFacebooksi Instagram, care cere utilizatorilor sa inscrie imagini cu tartele cu fructe din gama Paul in decoruri de inspiratie frantuzeasca. Designerul Gabriela Atanasov autoarea bloguluisweetpaprika.ro , este cea care va juriza concursul. Premiile oferite constau intr-o rochie creata de Gabriela Atanasov pentru campanie premiul cel mare , ogeantadin colectia Atelier Aiurea si 10 vouchere Paul pentru tartele aflate in promotie. Mai multe, pe www.iqads.ro