TehnologiiRepere

164

Furnizare de produse: LOT 1 - Carne de porc, carne de vita si manzat, burta de vita, Satu Mare

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Detalii proceduraTip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Satu MareNumar anunt : 159474 / 15.05.2015Denumire contract : Furnizare de produse: LOT 1 - Carne de porc, carne de vita si manzat, burta de vita, LOT 2 - Carne de pasare si organe comestibile si LOT 3 - File de pesteStare procedura : In desfasurareMoneda in care se transmite oferta de pret : RON Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planSectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 Denumirea, adresa si punct e de contact:Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Satu MareAdresa postala: str. Corvinilor nr.18 , Localitatea: Satu Mare , Cod postal: 440080 , Romania , Punct e de contact: Dana Motiu , Tel. +40 261768830 , In atentia: Motiu Dana, Radu Calina , Email: [email protected], [email protected] , Fax: +40 261768830 , Adresa internet URL : www.dgaspcsm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roAdresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCaietul de sarcini si documentele suplimentare inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute la:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOfertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principala activitatile principale institutie publica de interes judeteanActivitate activitati - Protectie socialaAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractanteNuSectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DescriereII.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractantaFurnizare de produse: LOT 1 - Carne de porc, carne de vita si manzat, burta de vita, LOT 2 - Carne de pasare si organe comestibile si LOT 3 - File de pesteII.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilorFurnizareCumparareLocul principal de livrare: Sediile centrelor de plasament, caselor de tip familial si centrelor de ingrijire si asistenta mentionate in caietul de sarcini.Codul NUTS: RO115 - Satu MareII.1.3 Anuntul implicaIncheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii privind acordul-cadruContractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei : NuAcord-cadru cu un singur agent economicDurata acordului-cadru: 12 luniValoarea estimata fara TVA: 676,568 RONFrecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cel putin trei contracte subs. pe an, in functie de fondurile bugetare alocate. Val estim a celui mai mare contract subs care va fi atrib: 178460 lei pt. Lot 1; 182487,50 lei pt. Lot 2; 4140 lei pt. Lot 3.Val estim a celui mai mic contr subs care va fi atrib: 59445 lei pt. Lot 1; 52087,50 lei pt. Lot 2; 1170 lei pt. Lot 3. Cantit. min si max estim. ale unui contr subs sunt detaliate in caietul de sarcini.II.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorAchizitia de produse : LOT 1 - Carne de porc, carne de vita si manzat, burta de vita, LOT 2 - Carne de pasare si organe comestibile si LOT 3 - File de peste si servicii de transportII.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 15113000-3 - Carne de porc Rev.2 15111200-1 - Carne de manzat Rev.2 15112000-6 - Carne de pasare Rev.2 15211000-0 - File de peste Rev.2 60100000-9 - Servicii de transport rutier Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publiceNuII.1.8 Impartire in loturiDaTrebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturiII.1.9 Vor fi acceptate varianteNuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadruII.2.1 Cantitatea totala sau domeniulCantitati maxime: Lot 1: 24961 Kg; Lot 2: 31379 Kg: Lot 3: 791 Kg. Cantitati minime: Lot 1: 4160 Kg; Lot 2: 5230 Kg: Lot 3: 130 Kg. Valoare estimata maxima fara TVA: Lot 1: 356759,50 lei; Lot 2: 312689,50 lei; Lot 3: 7119 lei. Valoare estimata minima fara TVA: Lot 1: 59445 lei; Lot 2: 52087,50 lei; Lot 3: 1170 lei.Valoarea estimata fara TVA: 676,568 RONII.2.2 OptiuniNuII.3 Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare12 luni incepand de la data atribuirii contractului Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICEIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitateCuantumul garantiei de participare pentru toate loturile este de 10147 lei, dupa cum urmeaza : 5351 lei pentru Lot 1, 4690 lei pentru Lot 2 si 106 lei pentru Lot 3. In cazul in care la procedura de achizitie vor participa si operatori economici straini acestia vor constitui garantia de participare la cursul lei/valuta comunicat de BNR la data publicarii in SEAP a anuntului de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG 34/2006, actualizata. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar, contul autoritatii contractante este RO14TREZ5465006XXX000195, deschis la Trezoreria Satu Mare, cod fiscal 15418983. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In conformitate cu Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare, prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare anexa nr.1 din Legea 346/2004 . Aut.contr.are dreptul de a retine garant.pt partic.in conf.cu art.87 din H.G.nr.925/2006.III.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevantefonduri bugetareIII.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractulAsociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIII.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii specialeNuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 Ofertantii inclusiv tertul sustinator daca este cazul nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006. Se va completa si prezenta declaratie privind eligibilitatea semnata de catre reprezentantul autorizat - Formularul nr. 2. 2. Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se va completa si prezenta Formularul nr. 3 semnat de catre reprezentantul autorizat al ofertantului. 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa si prezenta Formularul nr. 4, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. 4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69?1. Se va completa si prezenta Formularul nr. 5 - inclusiv subcontractorul si/sau tertul sustinator . Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dragos Mariana, Pop Marcela Aurelia-director gen. adj.economic, Ardelean Eugenia Valeria- director gen. adjunct, Gorgan Adriana Mariana- sef serviciu contabilitate administrativ patrimoniu, Radu Calina- sef birou achizitii publice, Felecan Enikouml; Beatrice - coordonator birou juridic si contencios, Motiu Dana Silvia- consilier birou achizitii publice, Chivari Lucia Mariana-consilier birou achizitii publice, Coruian Laura - consilier juridic birou achizitii publice, Stan Mariana Ioana- referent superior birou achizitii publice. 5. A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre bugetul consolidat al statului formulare tip eliberate de autoritatile competente , din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul consolidat al statului si nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original, co pie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea laquo; conform cu originalul raquo;, potrivit prevederilor Codului Fiscal. Daca procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorul economic poate depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin 4 din HG 925/2006, devenind aplicabile prevederile art.9 alin 3 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011. - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre bugetul local formulare tip eliberate de autoritatile locale competente , din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul local si nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea laquo; conform cu originalul raquo;, potrivit prevederilor Codului Fiscal. Daca procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorul economic poate depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin 4 din HG 925/2006, devenind aplicabile prevederile art.9 alin 3 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011. 5.B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Certificatele /documentele edificatoare prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul vor fi insotite de traducere autorizata. Din certificatele /documentele edificatoare prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Daca procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorul economic poate depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin 4 din HG 925/2006, devenind aplicabile prevederile art.9 alin 3 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Persoane juridice/fizice romane Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata conform cu originalul semnata si stampilata sau in forma electronica, avand incorporata semnatura electronica extinsa. Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si domeniul de activitate al ofertantului sa corespunda obiectului procedurii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul clasat pe primul loc va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, Certificatul constatator in original sau in copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/ sustinatori. Persoane fizice/juridice straine Se vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe solicita media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani 2012,2013,2014 .Nivel uri specific e minim e necesar e Se va completa formular nr. 7, iar ca documente doveditoare se vor prezenta copii ale bilanturilor contabile pe anii 2012, 2013 si 2014 vizate si inregistrate. Pentru dovedirea cifrei de afaceri pe 2014, vor fi admise si alte documente in sustinerea cifrei de afaceri. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest formular completat.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta pentru fiecare an in parte comunicat de BNRIII.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind lista principalelor livrari de produse similare cu obiectul achizitei din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Dovada dispunerii de mijloace de transport de origine animala, autorizate sanitar veterinar conform Ordin ANSVSA nr.57/2010. Autorizatia trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor.Nivel uri specific e minim e necesar e Se vor prezenta copii semnate, stampilate, care vor purta mentiunea conform cu originalulale certificatelor/documentelor emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar si se va completa formularul 8 din sectiunea formulare. Prezentarea dovezii dispunerii de mijloace de transport de origine animala si a autorizatiei sanitar-veterinare, semnate, stampilate, care vor purta mentiunea conform cu originalul. Autorizatia va fi valabila la data limita de depunere a ofertelor.III.2.4 Contracte rezervateNuIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesiiNuIII.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respectiveNuSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiLicitatie deschisaIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuirePretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza o licitatie electronicaDaElementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de reofertare runda - PRETUL. Potrivit art. 42 din HG 1660/2006, cu modif. si compl. ulterioare, La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP conform art. 6 alin. 2 si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta, conform prevederilor art. 165 alin. 2 din ordonanta de urgenta. Sistemul informatic va pune instantaneu la dispozitia tuturor ofertantilor informatiile necesare acestora pentru a-si determina, in orice moment, pozitia pe care o ocupa in clasament. AC va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi imbunatatite la LE. Se va organiza o singura runda de licitatie electronica cu durata de 1 zi. In cazul in care dupa incheierea LE pe primul loc sunt mai multi ofertanti cu acelasi pret, acestia vor inainta o noua oferta financiara in plic sigilat, inregistrata la secretariatul DGASPC, ca urmare a solicitarii de clarificari din partea AC. Modalitatea de departajare a ofertelor cu pret egal va fi aplicabila doar ofertelor clasate la egalitate pe locul 1. Operatorul economic care in urma LE va prezenta cel mai mic pret are obligatia, ca la solicitarea autoritatii contractante, sa reconfirme in scris ultimul pret si sa transmita centralizatorul de preturi.IV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contractNuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2015 11:30Documente de plata: NUIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare29.06.2015 11:30IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareRomanaMoneda in care se transmite oferta de pret : RONIV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData : 29.06.2015 12:00Locul: DGASPC Satu Mare, str. Corvinilor nr.18, Biroul Achizitii PublicePersoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: daReprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Contractul este periodicNuVI.2 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitareNuTip de finantare : Fonduri bugetareVI.3 Alte informatii1.In cazul in care pe primul loc se vor situa 2 doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, in vederea departajarii ofertelor, se va solicita respectivilor ofertanti prezentarea unei noi propuneri financiare in plic inchis. Modalitatea de departajare a ofertelor cu pret egal va fi aplicabila doar ofertelor clasate la egalitate pe locul 1. 2. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica VI.4 Cai de atacVI.4.1 Organism competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: [email protected] , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet URL : http://www.cnsc.roOrganism competent pentru procedurile de mediereVI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atactermenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG nr.34/2006VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacBiroul juridic si contencios al DGASPC Satu MareAdresa postala: str. Corvinilor nr.18 , Localitatea: Satu Mare , Cod postal: 440080 , Romania , Tel. +40 261768830 , Email: [email protected], [email protected] , Fax: +40 261768830 , Adresa internet URL : www.dgaspcsm.roVI.5 Data expedierii prezentului anunt13.05.2015 12:22

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2