TehnologiiRepere

157

FURNIZARE PREPARATE DIN CARNE, Bucuresti

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Anuntul corespunde unei proceduri de licitatie deschisa sau restransa care se va desfasura prin mijloace electroniceDetalii proceduraAutoritate contractanta : DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTINumar anunt : 161240 / 15.07.2015Denumire contract : FURNIZARE PREPARATE DIN CARNEStare procedura : In desfasurareMoneda in care se transmite oferta de pret : RON Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planSectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 Denumirea, adresa si punct e de contact:DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTIAdresa postala: STR. FOISORULUI NR. 56-58, SECTOR 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030011 , Romania , Punct e de contact: EUGEN DAN DAIA , Tel. +40 0213142315 , Email: [email protected] , Fax: +40 0213142316 , Adresa internet URL : www.dgas.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roAdresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCaietul de sarcini si documentele suplimentare inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute la:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOfertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principala activitatile principale Autoritate regionala sau localaActivitate activitati - Protectie socialaAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractanteNuSectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DescriereII.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractantaFURNIZARE PREPARATE DIN CARNEII.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilorFurnizareCumparareLocul principal de livrare: LOCATIILE INDICATE PRIN CAIETUL DE SARCINICodul NUTS: RO321 - BucurestiII.1.3 Anuntul implicaUn contract de achizitii publiceII.1.4 Informatii privind acordul-cadruII.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorFurnizare preparate carne: -cantitate minima:102.320 kg; -cantitate maxima:153.480 kg. Valoarea estimata fara TVA: intre 2229080 RON pt.cantitate minima , dupa care se elaboreaza/evalueaza of. si 3343620 RON pt.cantitatea maxima valoare cu suplimentari.Suplimentarile sunt contitionate de existenta resurselor de finantare. Valoarea estimata fara TVA: intre 2229080 si 3334620 RONII.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 15131700-2 - Preparate pe baza de carne Rev.2 60100000-9 - Servicii de transport rutier Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publiceDaII.1.8 Impartire in loturiNuII.1.9 Vor fi acceptate varianteNuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadruII.2.1 Cantitatea totala sau domeniulFurnizare preparate carne: -cantitate minima:102.320 kg; -cantitate maxima:153.480 kg. Valoarea estimata fara TVA: intre 2229080 RON pt.cantitate minima , dupa care se elaboreaza/evalueaza of. si 3343620 RON pt.cantitatea maxima valoare cu suplimentari.Suplimentarile sunt contitionate de existenta resurselor de finantare. Valoarea estimata fara TVA: intre 2229080 si 3343620 RONValoarea estimata fara TVA: intre 2,229,080 si 3,343,620 RONII.2.2 OptiuniDaArt6/HG925/2006;val.min.2229080lei=val.dupa ac.val.se elab/eval.of;val.max.3343620lei=val.cu suplimII.3 Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare5 luni incepand de la data atribuirii contractului Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICEIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitateCuantum gar.participare:40.000 lei sau echivalent valuta pt curs comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a of.Mod de constituire:virament bancar in cont RO34TREZ7005006XXX006777,Trezoreria Bucuresti sau instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari in favoarea autoritatii contractante, valabila pentru perioada de 100 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul IMM,declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al soc. Declaratia pe propria raspundere priv.incadr.in categ.IMM va fi completata conform modelului din Formular1/Legea 346/14.07.2004 cu modificarile ulterioare. NOTA:Potrivit prevederilor articolului 17 aliniat 3 si aliniat 4 si art. 18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite si in SEAP, in format electronic, si se va depune si in original la registratura autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor,tinand cont de prevederile art 5 din Ordin Presedinte ANRMAP 509/2011. In cazul unei asocieri, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere din legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categ.IMM - Formular 1. Neprezentarea garantiei de participare in cuantumul, forma si modalitatea stabilita prin prezenta documentatie pana la data si ora specificata in invitatia de participare publicata in SEAP, atrage dupa sine respingerea ofertei.Echivalenta leu/alta valuta se va face cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul BNR. Da.Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara sau de o societate de asigurari,sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu va fi mai mica de 0,5% din pretul contractului fara TVA.III.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevantebuget localIII.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractulAsociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIII.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii specialeNuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta-Formular1 si tert sustinator -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta-Formular 2 si tert sustinator, lit.a c1 ,d ; -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Ordin ANRMAP314/2010; -Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/ofertanti asociati/terti sustinatori, conform art.691 din ordonanta.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractanta, in ceea ce priveste organizara, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Cosmina Ioana SIMIEAN NICOLESCU- director general, Claudia Ramona POPESCU, director economic si administrativ, Iuliana POPESCU- sef serviciu administrativ,Eugen dan DAIA-sef serv.achizitii;Laura Maria DRAGU-consilier juridic;Vlad Dumitru VASILIU-sef birou aprovizionare. -Certificat fiscal elib.de ANAF priv.plata datorii la Bugetul consolidat-original/copie conf.cu orig.; -Certificat fiscal priv. plata impozite/taxe locale-original/copie conf.cu originalul,pt.sediul social. Ambele certificate trebuie sa arate ca ofertnatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care aste prevazut termenul limita de depunere a ofertei.Daca procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatia datoriilor la la data solicitata,op.economici pot depune o declaratie potrivit art.11 4 /HG 925/2006. Certificatul contatator emis de ORC original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul ; informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor, si sa rezulte obiectul de activitate. Ofertantul clasat pe locul 1 va transmite la cerere certificatul original sau in copie legalizata -Pentu personae juridice/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care este resident. Documentul original sau copie, cu traducere autorizata ; informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor, si sa rezulte obiectul de activitate .III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii privind situatia econoacute;mico - financiara - Fisa de informatii generale Formularul Informatii generale Formular 4, Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani 2012,2013,2014.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 4000000 lei.In cazul unei asocieri, cerinta se indeplineste prin cumul. Pentru echivalenta, se va tine cont de cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR.Nivel uri specific e minim e necesar e Prezentare Formular 4III.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateOfertantul are obligatia sa depuna cate o mostra pentru fiecare produs ofertat, mostra trebuie sa fie etichetata cu denumirea ofertantului si sa fie insotita de buletinul de analiza al fiecarui produs; formularul nr. 26 privind detaliile producatorului in copie conforma cu originalul, din partea operatorului economic.Absenta unei singure mostre, din cele solicitate sau a vreunui buletin de analiza,cat si prezentarea unei mostre care nu corespunde caracteristicilor solicitate in caietul de sarcini, va conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila. Mostrele vor fi depuse pana la data limita de depunere a ofertelor, la adresa din str. Foisorului, nr.56-58. Evaluarea lor din punct de vedere al cerintelor din caietul de sarcini se va efectua ulterior de catre comisia desemnata. Declaratie privind dotarile specifice indeplinirii contractului.Operatorii economici sunt obligati sa faca dovada ca detin minim un mijloc de transport autorizat de catre Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor pentru transport produse de origine animala.Se va prezenta autorizare sanitara veterinara pentru mijlocul de transport de origine animala, in copie, conform ordinului ANSVSA nr.111/2008 Experienta similara.Se va prezenta Lista cu principalele livraride produse similare din ultimii 3 ani, cu o valoare cumulata cel putin egala cu 2.000.000 lei, fara TVA.Operatorul economic are obligatia de a face dovada ca a livrat produse similare in ultimii 3 ani, prin unul sau cel mult doua contracte, cu o valoare cumulata cel putin egala cu 2.000.000 lei, fara TVA. Pentru echivalenta, se va tine cont de cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR. Nota: se completeaza Formularul 5. Livrarile se confirma prin prezentarea, in copie, a cel putin unui certificat/ document constatator/recomandare/ proces verbal de receptie emis sau contrasemnat de o autoritate sau un client privat. Certificarea sistemului de management al calitatii. Standardul SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent - din partea operatorului economic. Certificarea sistemului de management al sigurantei alimentelor, in conformitate cu prevederile standardului SR EN ISO 22000: 2005, sau echivalent,din partea operatorului economic.Nivel uri specific e minim e necesar e Se depun mostrele la sediul din str.Foisorului, nr.56-58, sector 3,Bucuresti, pana la data limita de depunere a ofertelor, pe baza de proces-verbal de predare-primire Se prezinta Declaratie privind dotarile specifice si autorizatiile sanitar veterinara pentru mijloace de transport de origine animala, in copie si autorizarea sanitara veterinara pentru mijlocul de transport de origine animala, in copie. Prezentare Formular 5 Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, in conformitate cu prevederile standardului SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent, din partea operatorului economic, in copie certificata conform cu originalul Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al sigurantei alimentelor , in conformitate cu prevederile standardului SR EN ISO 22000: 2005, sau echivalent, din partea operatorului economic, in copie certificata conform cu originalulIII.2.4 Contracte rezervateNuIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesiiNuIII.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respectiveNuSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiLicitatie deschisaIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuirePretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza o licitatie electronicaNuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contractNuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2015 09:00Documente de plata: NUIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare31.08.2015 16:00IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareRomanaMoneda in care se transmite oferta de pret : RONIV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta90 luni de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData reprezinta data limita de evaluare a ofertelor : 24.09.2015 18:00Locul: In SEAPPersoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nuSECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Contractul este periodicNuVI.2 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitareNuTip de finantare : Fonduri bugetareVI.3 Alte informatiiIn cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara prin clarificare/intrebare in sistem, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.VI.4 Cai de atacVI.4.1 Organism competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: [email protected] , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet URL : http://www.cnsc.roOrganism competent pentru procedurile de mediereVI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atac10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat ilegalVI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacServiciul Achizitii PubliceAdresa postala: str. Foisorului, nr.56-58, sector 3 , Localitatea: Bucuresti, , Cod postal: 031181 , Romania , Tel. +40 0213142315 , Fax: +40 0213142316VI.5 Data expedierii prezentului anunt14.07.2015 12:04

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2