180
Textul integral al anuntului: Anuntul corespunde unei proceduri de licitatie deschisa sau restransa care se va desfasura prin mijloace electronice Detalii procedura Autoritate contractanta : PENITENCIARUL COLIBASI Numar anunt : 158082 / 23.03.2015 Denumire contract : Furnizare produse alimentare ce intra in structura normelor de hrana a detinutilor Stare procedura : In desfasurare Moneda in care se transmite oferta de pret : RON Planuri anuale de achizitii publice An Denumire plan Denumire detaliu plan Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA I.1 Denumirea, adresa si punct e de contact: PENITENCIARUL COLIBASI Adresa postala: B-DUL DACIA, NR. 1 , Localitatea: Mioveni , Cod postal: 115400 , Romania , Punct e de contact: COSMIN MITRICA , Tel. +40 248260000/ +40 0248260802 , Email: [email protected] , Fax: +40 248260599 , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare: Punctul punctele de contact mentionat e anterior Caietul de sarcini si documentele suplimentare inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute la: Punctul punctele de contact mentionat e anterior Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la: Punctul punctele de contact mentionat e anterior I.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principala activitatile principale Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora Activitate activitati - Ordine si siguranta publica Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante Nu Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1 Descriere II.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractanta Furnizare produse alimentare ce intra in structura normelor de hrana a detinutilor II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor Furnizare Cumparare Locul principal de livrare: Sediul Penitenciarului Colibasi, B-dul. Dacia, Nr. 1, Loc. Mioveni, Jud. Arges Codul NUTS: RO311 - Arges II.1.3 Anuntul implica Incheierea unui acord-cadru II.1.4 Informatii privind acordul-cadru Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei : Nu Acord-cadru cu un singur agent economic Durata acordului-cadru: 5 luni Valoarea estimata fara TVA: intre 394,299.36 si 566,805.36 RON Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi incheiate dupa urmatorul grafic: - un contract in perioada 01.06.2015 - 31.08.2015; - un contract in perioada 01.09.2015 - 30.09.2015; - un contract in perioada 01.10.2015 - 31.10.2015. Frecventa si valoarea acestora vor varia in functie de evolutia numarului persoanelor private de libertate custodiate de penitenciarul Colibasi si de fondurile disponibile alocate pentru aceasta destinatie. II.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor Lotul 1 Biscuiti - 5279 kg.; Lotul 2 Cartofi - 70380 kg.; Lotul 3 Ceapa - 7038 kg.; Lotul 4 Fasole boabe - 7918 kg.; Lotul 5 Faina semialba - 73899 kg.; Lotul 6 Lapte praf - 1408 kg.; Lotul 7 Margarina - 3871 kg.; Lotul 8 Marmelada - 5279 kg.; Lotul 9 Mere - 1056 kg.; Lotul 10 Morcov - 7918 kg.; Lotul 11 Orez - 4399 kg.; Lotul 12 Oua - 65102 buc.; Lotul 13 Paste fainoase - 5279 kg.; Lotul 14 Pasta tomate - 5279 kg.; Lotul 15 Sare - 4399 kg.; Lotul 16 Ulei - 2815 kg.; Lotul 17 Usturoi - 528 kg.; Lotul 18 Zahar - 4399 kg.; Lotul 19 Carne de porc in carcasa cu cap si picioare - 14956 kg.; Lotul 20 Carne de vita - 1056 kg.; Lotul 21 Slanina sarata - 1760 kg.; Lotul 22 Preparate carne - Salam de vara - 1056 kg.; Lotul 23 Preparate carne - Carnati trandafir - 704 kg.. II.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 15113000-3 - Carne de porc Rev.2 03142500-3 - Oua Rev.2 03212100-1 - Cartofi Rev.2 03221210-1 - Fasole Rev.2 15612100-2 - Faina de grau Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice Nu II.1.8 Impartire in loturi Da Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi II.1.9 Vor fi acceptate variante Nu II.2 Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru II.2.1 Cantitatea totala sau domeniul Lotul 1 Biscuiti: Cantitatea maxima 5279 kg.; Cantitatea minima 3672 kg.; Lotul 2 Cartofi : Cantitatea maxima 70380 kg.; Cantitatea minima 48960 kg.; Lotul 3 Ceapa: Cantitatea maxima 7038 kg.; Cantitatea minima 4896 kg.; Lotul 4 Fasole boabe: Cantitatea maxima 7918 kg.; Cantitatea minima 5508 kg.; Lotul 5 Faina semialba: Cantitatea maxima 73899 kg.; Cantitatea minima 51408 kg.; Lotul 6 Lapte praf: Cantitatea maxima 1408 kg.; Cantitatea minima 979 kg.; Lotul 7 Margarina: Cantitatea maxima 3871 kg.; Cantitatea minima 2693 kg.; Lotul 8 Marmelada: Cantitatea maxima 5279 kg.; Cantitatea minima 3672 kg.; Lotul 9 Mere: Cantitatea maxima 1056 kg.; Cantitatea minima 734 kg.; Lotul 10 Morcov: Cantitatea maxima 7918 kg.; Cantitatea minima 5508 kg.; Lotul 11 Orez: Cantitatea maxima 4399 kg.; Cantitatea minima 3060 kg.; Lotul 12 Oua de gaina: Cantitatea maxima 65102 buc.; Cantitatea minima 45288 buc.; Lotul 13 Paste fainoase: Cantitatea maxima 5279 kg.; Cantitatea minima 3672 kg.; Lotul 14 Pasta tomate: Cantitatea maxima 5279 kg.; Cantitatea minima 3672 kg.; Lotul 15 Sare: Cantitatea maxima 4399 kg.; Cantitatea minima 3060 kg.; Lotul 16 Ulei: Cantitatea maxima 2815 kg.; Cantitatea minima 1958 kg.; Lotul 17 Usturoi: Cantitatea maxima 528 kg.; Cantitatea minima 367 kg.; Lotul 18 Zahar: Cantitatea maxima 4399 kg.; Cantitatea minima 3060 kg.; Lotul 19 Carne de porc: Cantitatea maxima 14956 kg.; Cantitatea minima 10404 kg.; Lotul 20 Carne de vita: Cantitatea maxima 1056 kg.; Cantitatea minima 734 kg.; Lotul 21 Slanina sarata: Cantitatea maxima 1760 kg.; Cantitatea minima 1224 kg.; Lotul 22 Salam de vara: Cantitatea maxima 1056 kg.; Cantitatea minima 734 kg.; Lotul 23 Carnati trandafir: Cantitatea maxima 704 kg.. Cantitatea minima 490 kg. . Valoarea estimata fara TVA: intre 394,299.36 si 566,805.36 RON II.2.2 Optiuni Nu II.3 Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare 5 luni incepand de la data atribuirii contractului Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE III.1 Conditii referitoare la contract III.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitate Lot 1 - 169 lei; Lot 2 - 633 lei; Lot 3 - 70 lei; Lot 4 - 325 lei; Lot 5 - 1035 lei; Lot 6 - 122 lei; Lot 7 - 135 lei; Lot 8 - 158 lei; Lot 9 - 22 lei; Lot 10 - 87 lei; Lot 11 - 119 lei; Lot 12 - 273 lei; Lot 13 - 111 lei; Lot 14 - 179 lei; Lot 15 - 22 lei; Lot 16 - 127 lei; Lot 17 - 45 lei; Lot 18 - 119 lei; Lot 19 - 1525 lei; Lot 20 - 133 lei; Lot 21 - 100 lei; Lot 22 - 95 lei; Lot 23 - 62 lei. Per. de valabilit. a garantiilor este de 45 zile de la data limita stabilita pentru depunerea of. Se poate constitui prin virament bancar Penitenciarul Colibasi, CF 4469370, IBAN RO05 TREZ 0495 005X XX01 3858 Trezoreria Mioveni ; sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si ptr. per. prev. la punctual anterior. Dovada constituirii GP se va posta in SEAP semnata cu semnatura electronica, pana la data limita de depunere a ofertelor si OBLIGATORIU va fi prezentata IN ORIGINAL sub sanctiunea respingerii ofertei la sediul AC de catre toti OP pana la data limita de depunere a ofertelor. Cursul de referinta leu/alta valuta pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in alta moneda este cel practicat de BNR in data publicarii prezentului anunt de participare. In conf. cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului subsecvent de furnizare. Garantia de buna executie se va constitui sub una din urmatoarele forme: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; - prin depunerea la casieria autoritatii contractante a intregii sume in numerar - numai in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare; - prin virament bancar Penitenciarul Colibasi, CF 4469370 Cont IBAN RO05 TREZ 0495 005X XX01 3858 Trezoreria Mioveni ; - prin retineri succesive din sumele datorate facturi partiale si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct, la dispozitia autoritatii contractante, in care sa depuna o suma initiala de minim 0,5% din pretul contractului. III.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante Bugetul de stat III.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare III.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii speciale Nu III.2 Conditii de participare III.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate - Certificat de participare la licitatie c u oferta independenta - se va prezenta formularul nr. 2 din sectiunea Formulare obligatorii. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va prezenta formularul nr. 3 din sectiunea Formulare obligatorii. OBS: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Emanuel Daniel Conea - director Penitenciar Colibasi, Musunoi George - Director adjunct ec.-adm., Soare Cristian - sef serviciu Logistica, Cirje Liviu - contabil sef, Racaleanu Ramona - consilier juridic, Mitrica Cosmin - responsabil achizitii publice si Baluta Vasile - responsabil economic alimente si vesela. - Declaratie privind eligibilitatea - se va prezenta formularul nr. 4 din sectiunea Formulare obligatorii. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - se va prezenta formularul nr. 5 din sectiunea Formulare obligatorii. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Persoanele juridice/fizice straine: pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. III.2.2 Capacitatea economica si financiara Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Declaratie privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani Nivel uri specific e minim e necesar e Se va prezenta formularul nr. 6 - Fisa de informatii generale din sectiunea Formulare obligatorii. III.2.3 Capacitatea tehnica Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 trei ani Nivel uri specific e minim e necesar e Se va prezenta formularul nr. 7 - Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani din Sectiunea Formulare obligatorii. III.2.4 Contracte rezervate Nu III.3 Conditii specifice pentru contractele de servicii III.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii Nu III.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective Nu SECTIUNEA IV: PROCEDURA IV.1 Tipul procedurii IV.1.1 Tipul procedurii Licitatie deschisa IV.2 Criterii de atribuire IV.2.1 Criterii de atribuire Pretul cel mai scazut IV.2.2 Se va organiza o licitatie electronica Nu IV.3 Informatii administrative IV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta L19303/PCAG/09.03.2015 IV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contract Nu IV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2015 15:30 Documente de plata: NU IV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare 06.05.2015 16:00 IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati IV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare Romana Moneda in care se transmite oferta de pret : RON IV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta 45 zile de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelor Data reprezinta data limita de evaluare a ofertelor : 25.05.2015 18:00 Locul: In SEAP Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE VI.1 Contractul este periodic Da Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Perioada estimata de publicare a anuntului de participare viitor: 01.08.2015-15.08.2015 VI.2 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare Nu Tip de finantare : Fonduri bugetare VI.3 Alte informatii In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Daca, pana la data si ora mentionata in solicitarea autoritatii contractante, nu se vor depune documente ce contin noi preturi se va intelege ca propunerile financiare depuse initial pana la data limita de depunere a ofertelor, mentionata in anuntul de participare, sunt ferme si vor fi luate in considerare de comisia de evaluare la stabilirea ofertei castigatoare. VI.4 Cai de atac VI.4.1 Organism competent pentru caile de atac Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: [email protected] , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet URL : http://www.cnsc.ro Organism competent pentru procedurile de mediere VI.4.2 Utilizarea cailor de atac Precizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atac VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac Consilierul juridic al penitenciarului Adresa postala: B-dul. Dacia, nr. 1, , Localitatea: Mioveni , Cod postal: 115400 , Romania , Tel. +40 248260000 , Email: [email protected] , Fax: +40 248260000 VI.5 Data expedierii prezentului anunt 20.03.2015 14:54