TehnologiiRepere

148

Furnizare si distributie produse de panificatie pentru elevi - Bihor

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Directiva 2004/18/CE Sectiunea I: Autoritatea contractanta I.1 Denumire, adrese si punct e de contactJudetul Bihor,Str. Parcul Traian nr. 5In atentia: Monika Barany,410033 Oradea,ROMAcirc;NIATelefon: +40 259441317E-mail: [email protected]: +40 259441317 Adresa adrese Internet:Adresa generala a autoritatii contractante: www.cjbihor.roAdresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roI.2 Tipul autoritatii contractanteAutoritate regionala sau localaI.3 Activitate principalaServicii publice generaleI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractuluiII.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractuluiFurnizare si distributie produse de panificatie precum si derivate pentru elevii din clasele 0-VIII si prescolarii din invatamantul de stat si privat, pentru anul de invatamant 2013-2014.II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorProduseCumparareLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: Scoli cu clasele 0-VIII si prescolarii din invatamantul de stat si privat, pentru anul de invatamant 2013-2014.Cod NUTS RO111II.1.3 Informatii privind acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD II.1.4 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorFurnizare si distributie produse de panificatie precum si derivate pentru elevii din clasele 0-VIII si prescolarii din invatamantul de stat si privat, pentru anul de invatamant 2013-2014.II.1.5 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 15811300, 15820000, 60000000II.1.6 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : daII.2 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorII.2.1 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorValoare: 2 564 602,56 RONFara TVASectiunea IV: ProceduraIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaS-a organizat o licitatie electronica: daIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta9464IV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractAnunt de participareNumarul anuntului in JOUE: 2013/S 159-277557 din 17.8.2013Sectiunea V: Atribuirea contractuluiContract nr: 14675 Denumire: Contract furnizare produse panificatieV.1 Data deciziei de atribuire a contractului:18.11.2013V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 7V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiSAL-PAN SRLStr. Marasesti nr. 7415500 SalontaROMAcirc;NIAV.4 Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului:Valoare: 3 682 446,24 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului:Valoare: 404 791,68 RONFara TVAV.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuContract nr: 14674 Denumire: Contract furnizare produse panificatie lot 1V.1 Data deciziei de atribuire a contractului:18.11.2013V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 7V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiDorbob Prod SRLStr. Aluminei nr. 25410313 OradeaROMAcirc;NIAV.4 Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului:Valoare: 3 682 446,24 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului:Valoare: 756 827,52 RONFara TVAV.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuContract nr: 14673 Denumire: Contract furnizare produse panificatie lot 3 si 9V.1 Data deciziei de atribuire a contractului:18.11.2013V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 7V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiSC Media Pop Art SRLStr. Stefan cel Mare nr. 4, etaj 1401112 TurdaROMAcirc;NIAE-mail: [email protected], [email protected]: +40 264317525Fax: +40 264317554V.4 Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului:Valoare: 3 682 446,24 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului:Valoare: 365 451,84 RONFara TVAV.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuContract nr: 14672 Denumire: Contract furnizare produse panificatie lot 4, 8 si 10V.1 Data deciziei de atribuire a contractului:18.11.2013V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 7V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiDerpan SRLnr. 420800346 SmardanROMAcirc;NIAE-mail: [email protected] Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului:Valoare: 3 682 446,24 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului:Valoare: 643 679,04 RONFara TVAV.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuContract nr: 14671 Denumire: Contract furnizare prodse panificatie lot 2V.1 Data deciziei de atribuire a contractului:18.11.2013V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 7V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiFantti-Huizen Impex SRLStr. Viilor nr. 15415100 AlesdROMAcirc;NIAV.4 Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului:Valoare: 3 682 446,24 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului:Valoare: 235 502,40 RONFara TVAV.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuContract nr: 14670 Denumire: Contract de furnizare prodeuse panificatie lot 7V.1 Data deciziei de atribuire a contractului:18.11.2013V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 7V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiSC Zad Tiara SRLStr. Libertatii nr. 16, ap. 1310385 AradROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 257289255Fax: +40 257289255V.4 Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului:Valoare: 3 682 446,24 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului:Valoare: 158 350,08 RONFara TVAV.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuSectiunea VI: Informatii complementareVI.1 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.2 Informatii suplimentare:Valoarea estimata initiala din prezentul anunt este valoarea estimata totala pentru toate loturile.VI.3 Cai de atacVI.3.1 Organismul competent pentru caile de atacTribunalul BihorTraian Lalescu nr. 1410174 OradeaROMAcirc;NIATelefon: +40 259414896Adresa Internet: http://www.cnsc.roVI.3.2 Utilizarea cailor de atacVI.3.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacServiciul Achizitii PubliceParcul Traian nr. 5410033 OradeaROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 259441317Adresa Internet: www.cjbihor.roFax: +40 259441317

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2