Lansata pe pagina de Facebook Granini, initiativa s-a concretizat intr-un pod decorat cu lacate personalizate cu initialele participantilor. Aplicatia de pe Facebook a urmarit constructia virtuala a Podului Iubirii si decorarea acestuia cu lacatele indragostitilor. Participantii si-au ales un lacat pe care l-au personalizat cu numele lor si al jumatatii lor si pe care, ulterior, l-au asezat pe Podul virtual al Iubirii. Dupa inscrierea in aplicatie a primilor 1000 de participanti, Granini a replicat in realitate podul virtual, pe care stau toate cele 1000 de lacate ale indragostitilor, alcatuind cuvantul IUBESC. Podul Iubirii se va afla in Parcul Herastrau din Bucuresti pana pe 10 septembrie. In parcul Herastrau, in zona ce leaga Debarcaderul de Insula Trandafirilor, Podul Iubirii va gazdui in fiecare weekend activari-surpriza. Proiectul beneficiaza de comunicare online, direct mailing si activari speciale. Este un proiect neintruziv asupra structurii podului, greutatea lacatelor fiind calculata astfel incat podul si balustradele sa o suporte fara niciun risc. Marca Granini se afla din anul 2006 in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod URBB si este disponibila pe piata autohtona de bauturi racoritoare necarbontate cu mai multe arome si mixuri de fructe, impartite pe trei segmente: suc 100% portocale, mere , nectar piersici, portocale-mango, grapefruit-roz, coacaze negre si still drinks portocale cu pulpa, grapefruit cu pulpa, visine, mere-coacaze negre, piersici, lamaie-menta, lamaie-exotic . Mai multe, pe www.revista-piata.ro