PiațăȘtiri

238

Guru FMGC: 10 tendințe ale consumatorilor care conturează incertitudinea

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Compania de cercetare de piață Guru FMGC afirmă că, pentru al treilea an consecutiv, consumatorii au intrat într-o stare ridicată de incertitudine. De data aceasta, însă, nu este vorba despre pandemie, ci mai degrabă de recesiunea economică și creșterea costului vieții cu care se confruntă oamenii, scrie Mike Hughes, șeful de cercetare și perspectivă la FMCG Gurus.

Această incertitudine face ca consumatorii să dorească să continue să caute produse care satisfac diverse nevoi, în același timp, să se angajeze în obiceiuri de cumpărături recesivante și să fie mai atenți la valoare.

Implicația cheie a acestui lucru este că consumatorii vor fi reticenți în a renunța la produsele pe care le consideră esențiale și mici luxuri, dar, în același timp, vor fi mai atenți la cheltuieli.

Având în vedere acest lucru, FMCG Gurus și-a lansat cele mai bune zece tendințe pentru 2023, subliniind oportunitățile de a îmbunătăți percepția valorii.

1. An inflaționist

Prima tendință pentru 2023 este impulsionată de inflație și se concentrează asupra modului în care consumatorii caută să-și facă banii să meargă mai departe fără a-și sacrifica stările de nevoie, cum ar fi să devină mai puțin loiali față de brand și să cumpere în jur, să fie mai inventați și să caute să economisească bani pe anumite produse pentru a cheltuiește mai mult în altă parte.

Trebuie amintit că puține gospodării au economii adecvate, ceea ce înseamnă că orice deteriorare a economiei, bunăstarea financiară sau siguranța locului de muncă va lovi mulți oameni puternic și rapid, ceea ce înseamnă că mărcile trebuie să fie văzute a fi cât mai receptive la inflație.

În timp ce consumatorii acceptă o formă de compromis în următoarele douăsprezece luni, valoarea va fi mai importantă decât prețul cel mai ieftin atunci când caută produse.

2. Alimentați-mi starea de spirit

Ca și în anii precedenți, sănătatea și bunăstarea au modelat o serie de tendințe, deoarece consumatorii continuă să adopte o abordare proactivă și holistică a bunăstării. Prima tendință orientată spre sănătate este Fuel My Mood, care descrie modul în care consumatorii vor pune un accent mai mare pe fericire, bunăstare emoțională și niveluri de energie, mai ales că își dau seama de impactul pe care oboseala îl poate avea asupra bunăstării pe termen lung.

3. Găsirea echilibrului

O altă tendință legată de sănătate este Finding Balance, care subliniază modul în care consumatorii vor căuta să se retragă de la presiunile zilnice și să reevalueze ceea ce este important pentru ei, acordând prioritate sănătății, autoeducandu-se despre problemele de bunăstare și făcând tot posibilul pentru a se asigura că nu sunt copleșiți de presiunile și stresul zilnic.

4. Profiluri proactive

În plus, Proactive Profiles evidențiază modul în care consumatorii continuă să adopte o abordare pe termen lung a bunăstării și să rămână în formă și activi până cât mai târziu în viață. Legat de aceasta, consumatorii recunosc, de asemenea, legătura dintre sănătatea digestivă și imunitate, o tendință care va continua să devină mai răspândită pe măsură ce conștientizarea microbiomului intestinal crește.

5. Tehnoluție

De asemenea, legat de sănătate și bunăstare, Technolution analizează modul în care tehnologia va fi văzută ca calea de urmat pentru a oferi noi forme de inovație pe piață, de la produse personalizate, la fermentare și fortificare, la produse cultivate.

6. Ochi de vultur

Consumatorii au și alte priorități dincolo de sănătate și bunăstare, iar într-o eră a austerității, se va pune mai mult accent pe mărcile care să-i asigure pe oameni că au interesul lor cel mai bun la inimă și că acordă maximă grijă și atenție formulării produselor.

Tendința Eagle Eyes analizează modul în care consumatorii sunt mai atenți la informații, deoarece continuă să demonstreze elemente de aversiune la risc, ceea ce înseamnă că autenticitatea și transparența sunt esențiale, iar mărcile sunt așteptate să ofere povestea din spatele produselor pe care le-au realizat.

7. Planeta albastră

Preocupările vor continua să existe în legătură cu starea mediului, iar tendința Blue Planet arată modul în care oamenii se așteaptă ca mărcile să adopte o abordare holistică și proactivă a practicii durabile de-a lungul întregului lanț de aprovizionare, mai ales pe măsură ce oamenii își schimbă dieta și stilul de viață. să se comporte într-un mod mai prietenos cu mediul.

8. Epoca inovării

Acesta este ceva care creează noi oportunități în jurul tehnologiei, tendința Epocii Inovării evidențiind modul în care consumatorii se așteaptă ca mărcile să fie cât mai pline de resurse, să evite risipa, să dezvolte noi practici agricole care sunt naturale și să abordeze probleme precum risipa alimentară și emisiile de carbon.

9. Era incluzivă

Exprimarea de sine este ceva care este, de asemenea, sinonim cu valoare, iar tendința Inclusive Era arată că consumatorii își doresc produse care să reflecte atitudinile și viziunea lor asupra vieții, indiferent dacă individul dorește să conteste în mod activ normele societății sau dacă simt că societatea este schimbându-se într-un ritm prea rapid.

10. Taste Tentation

În cele din urmă, Taste Temptation analizează modul în care consumatorii vor continua să caute mici îngăduințe în scopuri de recompensă și evadare, mai ales că reduc cheltuielile pentru articolele mari, iar produsele hedoniste poziționate fie nostalgie, fie experimentare vor atrage pe cei care caută momente mici de indulgenţă.

Indiferent de tendința vizată, într-un moment în care încrederea financiară redusă înseamnă că loialitatea mărcii va scădea probabil, este esențial să se asigure o transparență maximă atunci când țintim o tendință și să asigurăm consumatorii că produsele se aliniază nevoilor lor.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2