TehnologiiȘtiri

226

Halele Obor au fost deschise, ca urmare a remedierii deficiențelor constatate de ANPC

autor

MeetMilk.ro

distribuie

După verificarea întrerprinsă de Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorilor Regiunea (CRPCR) București – Ilfov, la Halele Centrale Obor din Capitală, în urma căreia, activitatea halei a fost suspendată din cauza a multiple nereguli, au avut loc acțiuni de recontrol la operatorii economici care își desfășurau activitatea aici. Acestea s-au desfășurat ca urmare a solicitării de reverificare, trimise către CRPCR București - Ilfov de compania care administrează halele. 

Cu acest prilej, s-a constatat că, din totalul de 22 de puncte de lucru la care a fost verificată remedierea abaterilor descoperite cu 3 zile în urmă, doar la 19 s-a înregistrat realizarea efectivă a acestora, fiind dispusă reluarea activității, pentru magazinele acestor societăți.  În cazul operatorilor economici Flap Co Internațional S.R.L. și Apollo 13’ S.R.L., comisarii CRPRC București-Ilfov au constatat că nu au fost remediate deficiențele, nu au fost schimbate vitrinele frigorifice învechite  și uzate și, în cazul acestora, s-a menținut măsura de oprire a activității, urmând ca deschiderea acestor magazine, să se realizeze după aducerea întregului spațiu la conformitate.”M-am bucurat să văd că, în mare parte, Halele Centrale Obor au fost aduse la conformitate, așa cum era normal să fie în fiecare zi. Noi vrem să fim partenerii operatorilor economici, dar acest lucru se poate întâmpla doar dacă respectă legea și, implicit drepturile consumatorilor. Afacerile lor prosperă doar în cazul în care cumpărătorii sunt mulțumiți”, a declarat Mihai Culeafă, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, prezent la acțiunea de recontrol a Halelor Obor. 

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2