190
Heinekenreg; aduce experienta UEFA Champions League mai aproape de consumatori si ii provoaca sa deschida containerul amplasat in orasul lor, pentru a castiga o experienta inedita de vizionare a semifinalei impreuna cu o legenda a fotbalului international. Activarea locala Heinekenreg; face parte din campania globala Champion The Match, dedicata celei mai prestigioase competitii de fotbal. Cea mai cosmopolita marca internationala de bere premium ofera fanilor UEFA Champions League din Bucuresti, Iasi si Timisoara sansa de a castiga o intalnire personala cu o legenda a fotbalului, intalnire programata pentru una dintre semifinalele competitiei. Pana pe data 25 aprilie, consumatorii se pot inscrie pentru sansa de a deschide containerul amplasat in Iulius Mall din Timisoara, Palas din Iasi si Baneasa Shopping City din Bucuresti, folosind codul unic complet obtinut la achizitionarea produselor Heineken din locatiile participante. Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul oficial Heineken: www.heineken.com/ro/ucl. Evenimentul de deschidere a containerelor va avea loc simultan in cele trei orase participante: Bucuresti, Iasi si Timisoara. Fiecare dintre cei trei castigatori impreuna cu doi prieteni vor fi invitati in ziua semifinalei sa traiasca experienta meciului alaturi de unul dintre idolii internationali ai fotbalului UEFA Champions League. De asemenea, primii 30 de participanti la evenimentul de deschidere a containerelor vor avea ocazia de a viziona finala UEFA Champions Leagues in una dintre locatiile Heineken din orasul respectiv. Prin intermediul acestei activari, Heinekenreg; aminteste consumatorilor despre ritualul construit in jurul vizionarii meciurilor de fotbal, de data aceasta, aducandu-le mai aproape o experienta Champion The Match cu adevarat unica, avand posibilitatea de a interactiona direct cu unele dintre cele mai apreciate legende ale fotbalului international, spune Andrea Veress, Group Brand Manager Premium Brands, HEINEKEN Romania. Prin noua campanie Champion the Match, brandul cosmopolit sustine interactiunea cu unii dintre cei mai renumiti jucatori internationali pe platformele de social media, prin indemnul #ChampionTheMatch. Astfel, Heinekenreg; construieste experienta vizionarii meciurilor din UEFA Champions League, trecand prin fazele de pregatire pentru vizionare, meciul propriu-zis si discutiile de dupa, oferind perspectiva unui continut creativ care poate fi impartasit cu fanii fotbalului din intreaga lume. Informatii generale: Heinekenreg; este partenerul UEFA Champions League din 2005 Heinekenreg; va comunica aceasta sponsorizare in 220 de tari, prin activitati de marketing si PR Peste 4,2 miliarde de persoane din toata lumea urmaresc UEFA Champions League Sponsorizarea Heinekenreg; se va derula pana la finalul sezonului 2017/2018 Despre Heinekenreg; Brandul Heinekenreg;, purtand numele familiei fondatoare - Heineken - este disponibil in aproape toate tarile de pe glob si este cel mai valoros brand international de bere premium din lume. Va invitam sa urmariti activarile Heinekenreg; pe: Twitter: www.twitter.com/heineken Facebook: www.facebook.com/heineken YouTube: www.youtube.com/heineken. Despre parteneriatul Heinekenreg;- UEFA Champions League Prin activarile realizate in jurul parteneriatului cu UEFA Champions League, Heineken urmareste sa aduca iubitorilor fotbalului din Europa si din toata lumea experiente unice. UEFA Champions League este cea mai prestigioasa competitie a cluburilor si numelor celebre din fotbal. Avand peste 150 milioane de spectatori, care urmaresc saptamanal meciurile UEFA Champions League in direct, in 220 de tari, acest eveniment sportiv emblematic se bucura de recunoastere la nivel global, iar asocierea dintre el si Heineken, care este savurata in aproape fiecare tara din lume, este una perfecta. Enjoy Heineken Responsibly Heineken continua sa integreze mesajul de consum responsabil in toate activitatile derulate in parteneriatul cu UEFA Champions League. Fiecare stadion care gazduieordm;te un meci din UEFA Champions League va expune mesajul Enjoy Responsibly pe unul din cele trei panouri publicitare de la marginea terenului. In plus, un material de 5 secunde care promoveaza consumul responsabil va fi difuzat de cateva ori in timpul meciurilor UEFA Champions League, care au o audienta estimata de 150 de milioane de vizualizari pe saptamana.