181
Heineken Romania publica cea de-a cincea editie anuala a Raportului de Sustenabilitate, anuntand rezultate pozitive pentru toate ariile Agendei Brewing a Better Future. In 2013, compania a inregistrat cea mai mare scadere a nivelului de dioxid de carbon din ultimii trei ani si a lansat primul program de Harm Reduction din Romania organizat la un festival de muzica. laquo;Din 2010, de cand am lansat Agenda Brewing a Better Future, ne-am imbunatatit rezultatele de la an la an. Ne bucuram sa vedem ca prin investitiile pe termen lung in tehnologie si eficientizarea proceselor de productie am reusit sa obtinem o scadere semnificativa a emisiilor de carbon CO2 . Frigiderele verzi pe care le plasam pe piata din 2011 si sistemul automat de distributie ne-au ajutat sa reducem nivelul de CO2 la 6,6 kg CO2/hl, de la 7,1 kg/hl in 2012raquo;, spune Onno Rombouts, Managing Director Heineken Romania. Rezultate-cheie ale Raportului de Sustenabilitate 2013 I. Imbunatatiri pe intregul lant de productie, cu un impact pozitiv asupra mediului inconjurator: bull; Heineken a introdus un sistem de planificare automata a transporturilor, care a permis companiei sa micsoreze cu 22,8% nivelul de CO2 rezultat din activitatea logistica. bull; In 2013, consumul de energie termica a scazut de la 61,9 MJ/hl, in 2012, la 61,8 MJ/hl. bull; Consumul de apa a fost redus de la 3,9hl/hl, in 2012, la 3,8 hl/hl. bull; In 2013, compania a reusit sa reduca nivelul emisiilor de CO2 de la 7,1 kg/hl in 2012 , la 6,6 kg/hl, in parte si datorita frigiderelor verzi care consuma cu pana la 35% mai putina energie electrica decat frigiderele obisnuite. II. Investitii in promovarea consumului responsabil de alcool bull; Compania a lansat primul program de Harm Reduction din Romania desfasurat la un festival de muzica, in parteneriat cu organizatia non-guvernamentala ALIAT. 700 de persoane au fost informate cu privire la consumul responsabil de alcool si 300 de participanti au raspuns la chestionarele recomandate de Organizatia Mondiala a Sanatatii. bull; Campaniile globale Sunrise si Dance More. Drink slow au fost lansate si in Romania si au transmis mesajul puternic de consum responsabil. Pentru campania Dance More. Drink slow, HEINEKEN a colaborat la nivel international cu celebrul DJ Armin van Buuren si a realizat un experiment social, aratand cum muzica buna poate schimba comportamentul de consum al oamenilor, provocandu-i sa danseze mai mult si sa consume alcool cu moderatie. III. Investitia in comunitati: bull; Programul pentru Comunitati a continuat si in 2013, cand compania a majorat valoarea granturilor la 400.000 de lei. Opt proiecte locale care contribuie la bunastarea comunitatilor au castigat granturi in valoare de 50.000 de lei fiecare. Valoarea totala a investitiei se ridica la 1 milion de lei, de la lansarea programului. Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2013 este disponibil integral pe site-ul Heineken Romania, www.heinekenromania.ro.