RetailDetail relatează că problemele logistice de la Carrefour Belgia continuă, chiar dacă greva la centrul de distribuție Kuehne + Nagel din Nivelles s-a încheiat acum o săptămână. Sindicatele se tem că problema este structurală și indică lipsa camioanelor.
Rafturi goale
Mai multe magazine Carrefour Market au încă rafturi goale, în special pentru produse precum vinul, biscuiții și hârtia igienică.
Un negustor anonim spune ziarului belgian De Standaard că „livrările către magazinul nostru sunt o mizerie absolută”. El descrie o comandă mare făcută săptămâna trecută, din care doar o treime a fost livrată efectiv. „Dacă lucrurile continuă așa, mă tem de sărbători”.
Nu există nicio negare din partea Carrefour Belgia: CEO-ul François-Melchior de Polignac a mers chiar pe Facebook pentru a-și cere scuze.
„Facem tot ce putem pentru a putea prezenta din nou o gamă completă de produse”, a adăugat el. Purtătorul de cuvânt Aurélie Gerth spune că lanțul depinde de partenerul logistic Kuehne + Nagel, care administrează centrele de distribuție.
„Nu putem oferi garanții cu privire la momentul în care această problemă va fi rezolvată.” Întrebarea rămâne exact unde se află problema, deoarece greva de la centrul de distribuție din Nivelles s-a încheiat acum o săptămână.
Lipsa camioanelor
Sindicatele de la centrul de distribuție Kuehne + Nagel de la Kontich (lângă Antwerp), care au avut o mare parte din greutate în timpul grevei Nivelles, spun că problema nu este atât depozitul în sine, cât mai degrabă un deficit de camioane.
"Avem suficientă capacitate aici pentru a pregăti livrările și pentru a le pregăti pentru transport. Lucrul care lipsește este camioanele care vin să încarce livrările de pe docurile de încărcare: sunt umplute până la refuz cu paleți care așteaptă să fie luate ", A explicat Wannes Gielis de la sindicatul creștin ACV Puls.
Tom Peeters, secretar general al sindicatului de camioane BTB, este de acord că Belgia este o altă țară care se confruntă cu o penurie de camioane:
"Nu sunt suficienți tineri care încep o carieră în camioane, în timp ce mulți camioneri mai în vârstă se retrag. Mai mult, lanțuri precum Carrefour încearcă să mențină prețurile (și, prin urmare, salariile) scăzute, ceea ce se adaugă la neatractivitatea locului de muncă. "