PiațăȘtiri

224

În ciuda vânzărilor puternice, unii producători de bere estimează profit redus în 2023

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Potrivit ESMagazine, Heineken a înregistrat câștiguri mai mari decât se aștepta în prima jumătate a anului, deoarece consumatorii au cumpărat mai multă bere în ciuda presiunilor inflaționiste, dar al doilea cel mai mare producător de bere din lume și-a amânat obiectivul de marjă pentru 2023, pe măsură ce costurile au crescut.

Producătorul de bere Heineken, cel mai vândut cidru de bere din Europa, Tiger, Sol și Strongbow, a declarat că profitul operațional înainte de operațiunile unice a crescut cu 24,6%, până la 2,16 miliarde de euro, față de consensul unei creșteri de 17% într-un sondaj realizat de companie.

Heineken și-a stabilit anterior o țintă de a-și crește marja operațională la 17% în 2023, dar a pus îndoieli în februarie cu privire la realizarea acestui lucru, din cauza incertitudinii economice crescute și a costurilor mult mai mari ale inputurilor.

Așteptările pieței înainte de rezultatele de luni erau o marjă de 16% anul viitor, același nivel cu cel atins în prima jumătate a anului 2022.

„Afacerea noastră a avut rezultate bune în prima jumătate a anului 2022”, a declarat Dolf van den Brink, directorul executiv. „Am crescut înaintea industriei în mai mult de jumătate din piețele noastre, iar marca Heineken a arătat din nou un impuls puternic, stimulat de sprijinul sporit al mărcii.

„Acțiunile noastre privind prețurile, gestionarea veniturilor și productivitatea au compensat presiunile inflaționiste semnificative din baza noastră de costuri. Ca urmare, profitul operațional este acum ferm înaintea anului 2019”.

De asemenea, Heineken și-a repetat perspectiva că marja sa va fi stabilă sau va crește modest în acest an. Pentru 2023, a spus că obiectivul său acum este o creștere procentuală cu o singură cifră de la mijlocul până la mare a profitului operațional în sine.

Pentru prima jumătate a anului, Heineken a raportat o creștere cu 7,6% a volumului de bere, cu o accelerare în al doilea trimestru și o expansiune în toate regiunile, în special în Asia-Pacific, redresându-se după blocajele cauzate de COVID-19 și în America și Europa solide, unde mai mulți consumatori au băut. la baruri sau restaurante.

Heineken, la fel ca și liderul de piață Anheuser-Busch InBev, a declarat că a beneficiat de creșterea prețurilor și de trecerea consumatorilor la beri „premium” mai scumpe, cum ar fi marca Heineken pe piețele majore din Brazilia, China și Vietnam. Heineken și-a extins recent prezența în Mexic.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2