SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT E DE CONTACT:CENTRUL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU COMBATEREA EROZIUNII SOLULUI PERIENIAdresa postala: Oficiul Postal 1 Barlad, Casuta postala 1 , Localitatea: Barlad , Cod postal: 731240 , Romania , Punct e de contact: Dr. ing Cosmin Hurjui , Tel. +40 373550155 , In atentia: Dr. ing. Stancescu Lucian , Email: [email protected] , Fax: +40 373550155 , Adresa internet URL : www.cesperieni.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roADRESA DE LA CARE SE POT OBTINE INFORMATII SUPLIMENTARE:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCAIETUL DE SARCINI SI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE INCLUSIV DOCUMENTELE PENTRU DIALOGUL COMPETITIV SI SISTEMUL DE ACHIZITIE DINAMIC POT FI OBTINUTE LA:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOFERTELE SAU SOLICITARILE DE PARTICIPARE TREBUIE TRANSMISE LA:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA ACTIVITATILE PRINCIPALE Centru de Cercetare-Dezvoltare din subordinea ASAS BucurestiActivitate activitati Altele: Cercetare Combaterea Eroziunii SoluluiAUTORITATEA CONTRACTANTA ACTIONEAZA IN NUMELE ALTOR AUTORITATI CONTRACTANTENuSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractantaAchizitie ingrasaminte chimice pentru culturi de camp si vita de vie la CCDCES Perieni 2014II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilorFurnizareCumparareLocul principal de livrare: Sediul C.C.D.C.E.S. Perieni, Soseaua Barlad-Bacau, km. 7,comuna Perieni jud Vaslui, sau Statia CFR Barlad, jud.VasluiCodul NUTS: RO216 - VasluiII.1.3 Anuntul implicaUn contract de achizitii publiceII.1.4 Informatii privind acordul-cadruII.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorAchizitie Ingrasaminte chimice complexe si azotat de amoniu pentru 1288 ha culturi de camp. Cod CPV 24440000-0 - Diverse tipuri de Ingrasaminte chimice complexe pentru culturi de camp tip NPK - 220 TONE total; NU se suplimenteaza cantitatile cu continut minim de substanta activa de 20-20-0 si azotat de amoniu - 225 Tone total; NU se suplimenteaza cantitatile cu continut minim de substanta activa 33,5%.II.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 24422000-8 - Ingrasaminte chimice fosfatice Rev.2 24400000-8 - Ingrasaminte si compusi azotati Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publiceNuII.1.8 Impartire in loturiNuII.1.9 Vor fi acceptate varianteNuII.2 CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRUII.2.1 Cantitatea totala sau domeniulIngrasaminte chimice complexe pentru culturi de camp tip NPK - 220 TONE total; NU se suplimenteaza cantitatile cu continut minim de substanta activa de 20-20-0 si azotat de amoniu - 225 Tone total; NU se suplimenteaza cantitatile cu continut minim de substanta activa 33,5%.Valoarea estimata fara TVA: 633,250 RONII.2.2 OptiuniNuII.3 DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE11 luni incepand de la data atribuirii contractului SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICEIII.1 CONDITII REFERITOARE LA CONTRACTIII.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitateSe va constitui o garantie de participare conform Art. 43^1 din OUG 34/2006 in cuantum de 12.665 Lei 2% din valoarea estimata a contractului care este 633.250 Lei , prin virament bancar in contul RO 24 RNCB 0260003087180001 deschis la Banca BCR Barlad, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. In cazul depunerii garantiei de participare in valuta, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile; Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Daca exista formular de scrisoare de garantie bancara, la nivelul acestuia s-a prevazut si situatia retinerii in conditiile art. 87 din HG 925/2006 si art. 278^1 din OUG nr. 34/2006. Se va constitui o garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului atribuit fara TVA, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie este cel putin egala cu perioada de valabilitate convenita a contractului. Autoritatea contractanta fiind institutie publica, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent.III.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevanteMijloace proprii-autofinantare. Decontarea produselor livrate se va face in lei, pe baza documentelor mentionate in caietul de sarcini.III.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractulAsociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIII.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii specialeNuIII.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatea Se va prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. b Se va prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006. c Se solicita prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010. d Se va prezenta o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. e Se solicita documente din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR. Mentionam ca documentele doveditoare privind plata impozitelor si taxelor sunt certificatele fiscale eliberate de institutiile abilitate. Toate documentele de mai sus vor fi prezentate in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Persoanele cu functie de decizie din cadrul CCDCES Perieni, care aproba/semneaza documente emise in legatura cu/sau pentru procedura de atribuire, organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dr. ing. Dumitru Nistor-Director, Dr. ing. Lucian Stancescu - Inginer sef, Ec. Daniela Damian -Contabil sef . Comisia de evaluare a ofertelor: Dr. ing. Popa Nelu, Dr. ing. Hurjui Cosmin, Ing. Popovici Victor, Ing. Chiritoiu Ionel Se solicita Certificatul constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateBilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente. Se accepta si alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Se solicita media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani 2011, 2012, 2013 , specificandu-se si cuantumul acesteia.Nivel uri specific e minim e necesar e Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente. Se accepta si al te documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Declaratie privind media cifrei de afaceri globale, calculata pentru ultimii 3 ani 2011, 2012, 2013 , specificandu-se si cuantumul acesteia. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de catre BNR pentru fiecare an in parte.III.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateLista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Nivel uri specific e minim e necesar e Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate / documente / declaratii, conform art. 188 din OUG 34/2006 si Ord. 509/2011 ANRMAP.III.2.4 Contracte rezervateNuIII.3 CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICIIIII.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesiiNuIII.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respectiveNuSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 TIPUL PROCEDURIIIV.1.1 Tipul proceduriiLicitatie deschisaIV.2 CRITERII DE ATRIBUIREIV.2.1 Criterii de atribuirePretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza o licitatie electronicaNuIV.3 INFORMATII ADMINISTRATIVEIV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contractNuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2014 14:30Documente de plata: NUIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare24.03.2014 14:30IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareRomanaIV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta2 luni de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData: 25.03.2014 10:00Locul: Sediul CCDCES Perieni, soseaua Barlad-Bacau km. 7, com. Perieni, jud. VasluiPersoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: daDr. ing. Lucian Stancescu - Inginer sef, Ec. Daniela Damian -Contabil sef . Comisia de evaluare a ofertelor: Dr. ing. Popa Nelu, Dr. ing. Hurjui Cosmin, Ing. Popovici Victor, Ing. Chiritoiu Ionel.SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 CONTRACTUL ESTE PERIODICNuVI.2 CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARENuTip de finantare: Alte fonduriVI.3 ALTE INFORMATIIProcedura de atribuire fiind offline, fara etapa finala de licitatie electronica, daca se va constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.VI.4 CAI DE ATACVI.4.1 Organism competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: [email protected] , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet URL : http://www.cnsc.roOrganism competent pentru procedurile de mediereVI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atacTermenul de exercitare a cailor de atac este cel prevazut la art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006, respectiv de 10 zile de la data luarii la cunostinta.