165
Printr-un comunicat transmis redactiei infoALIMENT Magazin, aflam ca Jim Beam, cel mai vândut bourbon din lume, aflat ȋn portofoliul extins al Alexandrion Group, sărbătoreşte 225 de ani de la deschiderea distileriei din Clermont- Kentucky (SUA), prin intermediul unei campanii autentice.
Campania celebrează succesul şi momentele cheie din istoria Jim Beam, comunicând totodată şi viziunea brandului pentru următorii ani, printr-un mesaj puternic şi entuziast: “După 225 de ani nu ne uităm ȋn trecut, ci ȋn viitor, inovând ȋn fiecare zi pentru a dezvolta brandul Jim Beam ȋn următorii 225 de ani”.
Pentru a celebra acest eveniment, Jim Beam le arată recunoştinţă iubitorilor de bourbon, oferindu-le o experienţă specială, ȋn cadrul campaniei “Personalizează-ţi eticheta Jim Beam!”.
Cei care savurează ȋntotdeauna cu plăcere un pahar de bourbon ȋşi pot face un cadou deosebit sau le pot oferi celor dragi un dar surprinzător intrândpe https://mylabel.jimbeam.com/ro, unde au posibilitatea de a-şi personaliza eticheta Jim Beam cu fotografiile şi mesajele dorite. Campania se derulează p\n[ pe data de 31 decembrie.