Tibor Dobri, managing director al Julius Meinl Romania, compania care aduce brandul de cafea cu acela?si nume pe plan local, spune ca anul trecut vanzarile companiei au crescut cu 25% fata de anul precedent, continuand astfel avansul inceput in 2015. Contextul economic a fost prielnic, de?si am avut cateva provocari in piata cafelei. Anul trecut am avut o majorare a cifrei de afaceri cu 25% ?si o creordm;tere foarte mare a numarului de clienti noi. Practic, fata de anul 2014 ne-am dublat cifra de afaceri in HoReCA. Romania a avut anul trecut una dintre cele mai mari creordm;teri din grup, a declarat managerul, intr-un interviu acordat ZF. In 2015, cifra de afaceri a companiei s-a situat la 27,8 milioane de lei, conform datelor de la Ministerul de Finante. Astfel, conform calshy;culelor ZF pe baza informatiilor furnizate de companie, cifra de afaceri a Julius Meinl in Roshy;mania a trecut anul trecut de 30 de milioane de lei. In prezent, brandul de cafea premium Julius Meinl a ajuns in aproximativ 2.300 de unitati de vanzare a cafelei, dar ?si in cateva lanturi internationale de retail. Tibor Dobri spune insa ca retailul nu face parte din strategia de dezvoltare a companiei ?si ca Julius Meinl se concentreaza pe sectorul HoReCa.