PiațăȘtiri

183

Kaufland a lansat campania „Puși pe combinații”

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Kaufland anunță lansarea campaniei „Puși pe combinații”, un nou proiect video digital care îi învață pe clienți cum pot face cumpărături, având grijă de bugetul personal. Show-ul are în distribuție actori de comedie cunoscuți și va fi difuzat exclusiv în mediul online.

Românii adoră combinațiile. „Să te descurci” e în ADN-ul nostru. Din dorința de a-i ajuta pe români în contextul actual, Kaufland România lansează serialul „Puși pe combinații”, care îi învață pe clienți cum să facă alegeri avantajoase la cumpărături.

Serialul va avea 5 episoade și fiecare dintre ele va promova o combinație valoroasă pe care clienții o pot face la cumpărături:

·         Episodul 1 – Recondiționări: Episodul promovează ofertele de seară la fructe și legume, cu ajutorul unui combinator care recondiționează electronice stricate.

·         Episodul 2 – Cryptomonede: Episodul promovează revista digitală cu ajutorul unui combinator care învârte cryptomonede zi de zi.

·         Episodul 3 – Auto deal: Episodul îi învață pe oameni beneficiile produselor cu etichetă galbenă, cu ajutorul unui vânzător de mașini second hand.

·         Episodul 4 – Amanet: Episodul pune în lumină oferta de 50%, la care oameni își pot lua produse 1+1 gratis. Episodul va fi prezentat de un amanetist.

·         Episodul 5 – Feșăn: Episodul ne arată beneficiile Kaufland cardului, povestite de o iubitoare de haine.

Din distribuție fac parte actorii: Alex Bogdan, Nicu Banea, Cristian Balint, Gabi Costin și Luiza Stoica în rolurile principale, respectiv Crenguța Hariton, Cătălina Romaneț, Luca Petreșteanu, Victoraș Matei, Andrei Cristian Anghel și Paul Tripon în rolurile secundare.

Trebuie să recunoaștem că românilor le plac combinațiile avantajoase în orice aspect al vieții de zi cu zi. Kaufland e locul unde ei pot găsi prețuri atât de mici încât să facă N combinații luate câte K.

De aici ne-a venit ideea să le și arătăm clienților noștri, într-un mod umoristic și adaptat modului de comunicare în social media, idei de combinații 100% pe bune pe care oricine le poate face la cumpărături pentru un coș atât de ieftin.

Personajele alese sunt reprezentate de actori talentați care aduc un plus de valoare proiectului. a spus Silviu Buidan, Head of Marketing Digital Kaufland România și Republica Moldova.

Proiectul se desfășoară exclusiv în mediul online. Episoadele emisiunii vor fi difuzate integral pe canalul de YouTube Kaufland România la intervale de 2 săptămâni, de aceea compania invită publicul să se aboneze  la canalul de YouTube Kaufland Romania și să dea click pe clopoțel pentru a urmări fiecare episod în parte, imediat ce se postează.

Secvențe din  cadrul episoadelor și conținut extra vor fi disponibile și platformele de social media ale Kaufland România: Facebook, Instagram  și TikTok. Detalii despre proiect se regăsesc și pe site-ul Kaufland: kaufland.ro/pusipecombinatii.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2